Marka Nago wspiera seniorów w ramach zbiórki wielkanocnej Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

Marka NAGO, mając na uwadze aktualną sytuację oraz zbliżające się Święta Wielkanocne, postanowiła wesprzeć tych najbardziej potrzebujących – w dniach 07.04-13.04 brand przekaże 50 zł z każdego zamówienia na zbiórkę wielkanocną Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Wielkanoc to dla wielu seniorów szczególny okres w roku – czas świątecznych zakupów, gotowania niecodziennych dań i wreszcie – spotkania się przy świątecznym śniadaniu z najbliższymi. Nie wszyscy mają jednak taką możliwość. W Polsce co czwarty senior czuje się samotny. Brak osoby, do której można zadzwonić i z którą można się spotkać to trudna sytuacja na co dzień, a w Święta boli jeszcze bardziej. Dla takich osób wyjście do sklepu, kiosku czy też kościoła jest jedyną szansą, by porozmawiać z innymi ludźmi. Dziś trudna sytuacja związana z koronawirusem pozbawiła ich nawet tej możliwości. 

Ratunkiem dla samotnych seniorów oraz szansą na uczynienie świąt wielkanocnych wyjątkowym czasem, jest bezinteresowna pomoc organizacji i wolontariuszy. Jednym z takich podmiotów jest Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, które pragnąc, by samotność w wielkanocnym czasie nie bolała aż tak mocno, dotrze ze świątecznymi koszykami oraz życzeniami do drzwi kilkuset starszych i osamotnionych osób. 

Ze wsparciem dla tej wyjątkowej inicjatywy ruszyła polska marka odzieżowa NAGO, która pokazuje tym samym, że odpowiedzialna firma to nie tylko właściwe podejście do branży, w której się działa, ale także świadome działania w innych obszarach. 

Pragnąc zadbać o los tych, którym jest teraz najtrudniej, marka postanowiła przyłączyć się do akcji Wielkanocny koszyk, organizowanej co roku przez Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Między 7 a 13 kwietnia br., klienci robiący zakupy na stronie www.nago.com, wesprą jednocześnie tę Organizacje. Z każdego zamówienia, marka przekaże 50 złotych na konto Stowarzyszenia, fundując tym samym koszyk wielkanocny dla jednej starszej osoby. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chętni mogą również samodzielnie wesprzeć tę wielkanocną akcję i za pośrednictwem strony www.malibracia.org/wielkanoc/ ufundować jeden koszyk wielkanocny o wartości 50 złotych, dwa za 100 złotych lub wpłacić na konto Stowarzyszenia darowiznę o innej, dowolnej kwocie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing