Marka OYAKATA wystartowała z kampanią na pięciu rynkach

Trwa kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Działania promocyjne wystartowały już na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od stycznia obejmą także Rosję.
O autorze
0 min czytania 2021-10-13

Promowana linia produktów OYAKATA obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).

Drugi flight kampanii obejmuje emisję spotów na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitch), a także emisję reklam w displayu. Na wybranych rynkach będą także prowadzone badania Brand Lift. Kolejną zmianą jest poszerzenie zakresu działań o rynek czeski i rumuński.

Za strategię, planowanie i zakup mediów online na wyżej wymienionych rynkach odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce  SalesTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj