Agencja Cut The Mustard rozszerza współpracę z firmą Sofidel, producentem papieru do użytku domowego i higienicznego, tworząc i realizując dla marki Regina komunikację w kanale TikTok. Regina rozpoczęła współpracę z CTM w 2022 roku, początkowo tworząc ongoingową komunikację w polskich kanałach marki w social media. Aktualnie agencja wspiera Reginę także w realizacji licznych kampanii digital, nie tylko na rynek polski, ale także rumuński i węgierski.
Znana z wysokiej jakości produktów do domu marka Regina rozszerza swoją obecność w mediach społecznościowych, debiutując na TikToku. Za kreację i realizację komunikacji na tej platformie odpowiada agencja Cut The Mustard. Współpraca ta ma na celu połączenie tradycyjnych wartości marki z nowoczesnym podejściem do komunikacji w mediach.
Zobacz również
Profil marki Regina, uruchomiony na początku września, ma na celu dotarcie przede wszystkim do młodszej publiczności, w tym Pokolenia Z. Treści będą tworzone zgodnie z aktualnymi trendami charakterystycznymi dla TikToka, jednocześnie odzwierciedlając wartości marki.
Kluczowym przekazem marki jest to, że z jej produktami każda chwila w domu może stać się „czystą przyjemnością”. Regina podkreśla, że choć wszyscy miewamy drobne wpadki, dzięki jej produktom można im szybko zaradzić.
Na profilu marki na TikToku pojawiać się będą inspiracje, porady i praktyczne triki, które uczynią życie prostszym i bardziej satysfakcjonującym.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing