Do stworzenia modelu X Ultra 4 wykorzystano technologię, którą firma Salomon stosuje przy tworzeniu butów dla najlepszych biegaczy górskich na świecie. Dzięki jej odpowiedniemu dostosowaniu powstał produkt dedykowany szerszej aktywnej sportowo grupie. W wyniku tego połączenia stworzono wytrzymałe i lekkie obuwie, a także odzież i sprzęt turystyczny, które zapewniają komfort podczas każdej wyprawy. Wprowadzeniu na rynek nowych produktów outdoorowych towarzyszy kampania 360* obejmująca wszystkie kanały styku z konsumentem – zarówno online, jak i offline.
Globalna kampania X Ultra 4 startuje w połowie kwietnia i będzie obejmować przede wszystkim działania online oraz Influencer marketing.
Zobacz również
Lokalnie twarzą wiosennej kampanii marki jest Andrzej Bargiel – trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Bargiel jest rekordzistą świata w biegu na Elbrus oraz pierwszym Polakiem, któremu w 2013 r. udało się zdobyć ośmiotysięcznik Shishapangma na nartach oraz zjechać z jego wierzchołka. Wieloletni ambasador marki wykorzystuje produkty Salomona do treningów, korzysta także ze wsparcia sprzętowego podczas swoich ekstremalnych wypraw, np. zjazdu z K2 na nartach.
Tegoroczna wiosna będzie świetną okazją, aby sprawdzić najnowsze buty X Ultra 4 i dołączyć do wyjątkowego konkursu dla miłośników przygód, który stanowi część kampanii marki. Konkurs „Polowanie na kamienie” organizowany jest lokalnie w Polsce, Czechach i Słowacji. Trwa od 29 marca do 5 kwietnia. W pierwszy weekend po ogłoszeniu konkursu na polskiej grupie „Poluj na kamienie” na Facebooku zapisało się ponad 3 500 osób. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie outdoorowe zdjęcie z kamieniem z logo Salomon (znalezionym na jednym z wyznaczonych przez markę szlaków lub samodzielnie stworzonym – ważne, aby miał logo), a następnie opublikować je na ww. grupie na Facebooku. Najbardziej kreatywni uczestnicy konkursu mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!
Przez cały kwiecień na szlakach turystycznych w Sudetach, Pieninach, Beskidach, ale też na najbardziej popularnych ścieżkach spacerowych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Gdańsk i Katowice, ambasador marki Salomon – Andrzej Bargiel wraz z przyjaciółmi będzie ukrywał czarne kamienie z logo Salomon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zadanie jest proste – wyrusz w teren i znajdź kamień! Jest to przepustka do konkursu. Należy odczytać zadanie, które zostało zapisane na kamieniu i odłożyć go na miejsce, by dać szansę innym na dołączenie do zabawy. W konkursie liczy się kreatywność!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Lokalizację kamieni, szczegóły zabawy oraz regulamin konkursu znajdują się na oficjalnym Facebooku marki Salomon.