Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę

Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
Marka kosmetyczna The Ordinary chce, by jej komunikacja była prosta i opierała się na nauce. W związku z tym rezygnuje ze współpracy z celebrytami w kampaniach.
O autorze
1 min czytania 2024-05-13

W kampanii outdoorowej The Ordinary, nauka zajmuje pierwsze miejsce. Nie ma w niej przestrzeni dla celebrytów. Marka kosmetyczna od początku swojej działalności stawia na przejrzystość, zarówno w nazewnictwie, składnikach zastosowanych w produktach, jak i w brandingu.

„Someone said working with celebrities would be good for our brand. But we couldn’t find one with a degree in Biochemistry” – to tylko jedno z haseł, które pojawiło się na plakatach. W pracach podkreślono silny charakter marki, który nie zmienia się, mimo zachęcania jej do rozpoczęcia promocji z wykorzystaniem „znanych twarzy”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Uncommon

Marka The Ordinary chce zmienić postrzeganie branży kosmetycznej jako przejrzystej oraz oferującej kosmetyki z wysokiej półki w dostępnych dla każdego cenach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kampanię odpowiada agencja Uncommon Creative Studio.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: LinkedIn

PS #NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024

Strażacy i pracownicy ochrony zdrowia niezmiennie cieszą się największym poważaniem polskiego społeczeństwa. Natomiast zarówno politycy, jak i twórcy cyfrowi od lat nie opuszczają „strefy spadkowej”. Ostatnie miejsca zajęły zawód YouTubera oraz influencera. Tak wynika z 4. edycji badania „Ranking prestiżu zawodów i specjalności”.

PS2 Dove w kampanii #TheFaceof10 chroni dziewczynki przed treściami promującymi kosmetyki antystarzeniowe

Dove prezentuje kampanię zatytułowaną #TheFaceof10. Celem akcji jest podniesienie świadomości na temat presji społecznej wywieranej na dziewczętach, która dotyczy stosowania wielu etapów pielęgnacji skóry. Do akcji włączyła się również Drew Barrymore, znana amerykańska aktorka.