Zmienia się i poprawia rola kobiety w reklamie. Panie coraz częściej są widywane w reklamach samochodów, a panowie w reklamach proszków do prania i środków na przeziębienie dla dzieci. Łamanie stereotypów jest fajne, ale czy jesteśmy gotowi na kobiecą ambasadorkę opon?
Kim jest Gosia?
Zobacz również
Gosia Rdest to najszybsza Polka na torach wyścigowych w kraju i za granicą. Przeszła drogę od gokarta do 500-konnych aut. Pierwsze kroki stawiała w kartingu w wieku 12 lat. Teraz ściga się na torach wyścigowych na całym świecie, od Daytony po Dubaj.
W sezonie 2019 Gosia zakwalifikowała się jako jedna z 18 kobiet na świecie do prestiżowej serii Formuły 3 – W Series, będąc tym samym jedyną Polką w stawce. Jest to pierwsza w historii motor-sportu seria wyścigowa dedykowana wyłącznie dla kobiet. Ponadto Gosia ścigała się Seatem Leonem Racerem, zdobywając tytuł vice mistrza w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.
Sezon wyścigowy 2020 zainaugurowała, zdobywając 1. miejsce w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju za kierownicą Porsche 991-II Cup. W ubiegłych latach startowała w serii GT4 European Series w barwach zespołu Phoenix Racing, stając na podium w Brands Hatch, Misano i na Hungaroringu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Gosia aktywnie wspiera kobiety w motor-sporcie. W 2018 roku zaangażowała się w projekt pod patronatem FIA i PZM „Girls on Track – Karting Challenge”, jako jego ambasadorska oraz autorka programu szkoleniowego dla finalistek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dlaczego Gosia?
– Opona nie musi być tylko czarna. Wszyscy mówią o technologii – i to mamy opanowane do perfekcji (opinie nie kłamią). Bo to my wynaleźliśmy oponę na deszcz. Wybór Gosi był oczywisty, bo kto się zna lepiej na prowadzeniu niż kierowca wyścigowy? – mówi Piotr Snakowski – head of marketing department, Continental.
W ramach działań stworzono spot w formie teledysku, który pokazuje nie tylko zalety produktu, ale też co czuje kierowca, prowadząc pewnie.
– Chcemy pokazać naszym klientom, że o nich dbamy. Nie tylko dając im totalnie dopracowany produkt. I tak powstał konkurs z ultra prostymi zasadami – kupujesz – wygrywasz. Nic więcej. Komplet opon = 100 zł BLIKIEM. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce używamy tej płatności do promocji – mówi Ewa Krajewska, digital marketing manager, Continental
Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie rekinuniroyal.pl
Kampanię przygotowała agencja Arthefact, za produkcję odpowiada spotu F4 Studio.