W trakcie wydarzenia odbyły się trzy prelekcje przedstawicieli startupów – Prowly, Survicate i Brand24 – poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem działań w USA i UK, błędom i dobrym praktykom w tym zakresie. W drugiej części eventu miał miejsce natomiast panel dyskusyjny dotyczący strategii wejścia na rynki wschodnie oraz specyfiki działań marketingowych w Rosji i regionie CEE. W rozmowie uczestniczyli przedstawiciele korporacji – Hertz Systems oraz Philips Lighting – niemniej konkluzja wszystkich wystąpień i wypowiedzi była zgodne. Rola analizy i procesu strategicznego, znajomość otoczenia rynkowego i konkurencji jak również budowa relacji biznesowych zostały wskazane jako najważniejsze czynniki w przypadku planowania działań marketingowych na innych rynkach, niezależnie od wielkości czy specjalizacji firmy oraz lokalnych sukcesów.
Prezentacje i materiały dodatkowe z wydarzenia dostępne są na stronie.
Zobacz również
Organizator wydarzenia: DIGITALKOD CONSULTING
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]