Ze względu na panującą pandemię koronawirusa i związane z nią obostrzenia tegoroczne słowo sezonu dla nikogo nie powinno być zaskoczeniem. W naszej ankiecie łącznie wzięło udział 430 osób. Marketingowym Słowem sezonu 2020/2021 został lockdown, zyskując 144 głosy (33,5% wszystkich oddanych głosów). Kolejne miejsca w naszej ankiecie zajęły:
- webinar – 133 głosy,
- pandemia – 107 głosów,
- koronawirus – 93 głosy,
- TikTok – 77 głosów,
- zero waste – 68 głosów,
- koronamarketing – 63 głosy,
- podcast – 52 głosy,
- live streaming – 49 głosów,
- kryzys – 47 głosów.
Dla przypomnienia, w 2020 r. Marketingowym słowem roku zostało zero waste, natomiast w pierwszej piątce znalazły się także: podcast, eko, TikTok i design thinking.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]