Dzięki programowi klienci sklepu otrzymają gwarancję zwrotu poniesionych kosztów, nawet do 10 000 zł, w przypadku gdy zamówienie do nich nie dotrze.
Usługę marketplace Empik.com uruchomił w kwietniu 2017 roku. Dzięki tej formie sprzedaży na Empik.com można kupić wiele produktów od ok. 400 zewnętrznych partnerów. Asortyment platformy rozrasta się w błyskawicznym tempie, a zewnętrznych sprzedawców wciąż przybywa. Co bardzo ważne Empik od początku dba o bezpieczeństwo kupujących, gdyż partnerzy marketplace muszą spełniać określone wymogi m.in. komplementarność oferty i odpowiedni standard obsługi klienta. Usługa marketplace cieszy się ogromną popularnością wśród kupujących: z początkiem listopada sprzedaż przekroczyła 200 tys. zamówień. Osiągnięcie pierwszych 100 tys. zajęło rok, podczas gdy kolejne 100 tys. udało się zrealizować w 5 miesięcy. Pokazuje to, że kupujący zaufali nowej usłudze i coraz chętniej z niej korzystają.
Zobacz również
Aby jeszcze skuteczniej zadbać o komfort i bezpieczeństwo swoich klientów Empik.com wprowadził Program Ochrony Kupujących. Jego celem jest zabezpieczenie kupujących i zapewnienie zwrotu kosztów zamówienia w przypadku, gdy nie zostanie ono zrealizowane.
– Popularność marketplace Empiku świadczy o tym, że klienci doceniają fakt, że mają w jednym miejscu pełną ofertę. Równocześnie jesteśmy świadomi, że wraz z rosnącą sprzedażą w sieci, jeszcze większego znaczenia nabiera bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. Zależy nam na dostarczaniu najwyższej jakości produktów i usług oraz zadowoleniu naszych klientów stąd decyzja o objęciu zakupów na Empik.com Programem Ochrony Kupujących. Gwarantuje on zwrot do 100% wartości transakcji w przypadku, gdy zamówienie nie dotrze do klienta – komentuje Rafał Murawski, Marketplace Manager w sklepie Empik.com.
W celu skorzystania z możliwości POK należy spełnić jedynie trzy warunki – zamówienie należy złożyć na stronie Empik.com, zapłacić za pośrednictwem operatora płatności Dotpay w dowolnej formie tj.: przelew, karta kredytowa lub raty oraz złożyć zawiadomienie na policji lub w prokuraturze o popełnieniu przestępstwa.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Wypełnienie i wysyłka formularza zgłoszeniowego zajmuje dosłownie chwilę. Następnie nasz dział obsługi klienta ma 30 dni na odpowiedź. Jeżeli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, pieniądze są zwracane przelewem bankowym. Liczymy, że dzięki uruchomieniu Programu Ochrony Kupujących nasi klienci podczas zakupów na Empik.com poczują się jeszcze bardziej komfortowo – dodaje Rafał Murawski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing