W cyklu „Marki na TikToku” prezentujemy działania znanych brandów na zdobywającej coraz większą popularność platformie społecznościowej. Tym razem przedstawiamy markę Yeah Bunny.
O działaniach Yeah Bunny na TikToku opowiada Kacper Kuziora, wholesale manager marki.
Jaki jest cel Waszego profilu? Co chcecie za jego pośrednictwem pokazać, wypromować?
Obecnie skupiamy się na profilu FunDayBox, Yeah Bunny oraz IvoAdventures. To konta, gdzie pokazujemy nasz Box subskrypcyjny, markę odzieżową i założycielkę marki Iwonę :).
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób.Jesteś tam z nami?
Jak wygląda proces tworzenia takich treści? Na jakie kwestie trzeba zwracać największą uwagę?
Dla mnie TikTok to w pewnym sensie nowy Snapchat. Szybkie treści. Bez większej obróbki i retuszu. Liczy się naturalność, ale również wysoka jakość. Nikt nie chce oglądać brzydkich obrazów.
Jaki rodzaj contentu sprawdza się u Was najbardziej?
Najlepiej działają backstage. Pokazujemy kulisy powstawania kolekcji czy poszczególnych produktów.
Czy w planach macie korzystanie z social commerce na tiktoku?
Jeszcze tego nie planowaliśmy. Zawsze stawiamy na organiczny zasięg i więź z obserwującymi.
Czy korzystacie/planujecie skorzystać ze współpracy z influencerami, którzy działają na TikToku?
Tak, mamy już grono ambasadorów na TikToku.
W jaki sposób dobieracie influencerów?
Szukamy ładnych treści pasujących do naszego stylu. Czasem eksperymentujemy, ale zależy nam, aby ambasadorzy publikowali treści zgodne z DNA marki. Jeśli zauważymy coś niepokojącego, zrywamy współpracę.
Jakich rad udzieliłbyś markom, które chcą rozpocząć swoją przygodę z TikTokiem?
Zainstaluj aplikację i zacznij z niej korzystać. Obserwuj, oglądaj, znajdź swoją niszę. Publikuj to, co chciałbyś sam zobaczyć. Jeśli nie masz wyczucia, zapytaj nastolatka z rodziny ;).
O rozmówcy:
Kacper Kuziora, brand manager marek z portfolio Yeah Bunny: Yeah Bunny, FunDayBox, Cool Story. Koordynator przestrzeni Yeah Bunny Pop UP w Nowym Jorku i osoba odpowiedzialna za nowe media.
Z marką Yeah Bunny związany jest od początków jej działania. Działa w zespole razem z teamem założycielskim – Iwoną Kuziorą i Magdaleną Mazur. Prywatnie – miłośnik piesków, ramenu i Nowego Jorku.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.