Tradycja odbywającego się w sercu Gdańska Jarmarku św. Dominika sięga już 761 lat. Z tej okazji szereg atrakcji dla gości odwiedzających miasto przygotowały marki z grupy Carlsberg Polska. Okocim – Partner Strategiczny Jarmarku, zaprasza do Strefy Beczki Okocimskiej na Wyspie Ołowiance, a marka Somersby organizuje kino plenerowe. Swoje produkty zaoferują również marki Kasztelan, Garage i Grimbergen.
W programie tegorocznego Jarmarku są atrakcje dla lubiących spędzać czas spokojnie, familijnie, jak i dla osób stale poszukujących wrażeń oraz emocji. Dlatego motywem przewodnim 761. Jarmarku św. Dominika są „kolory życia” obrazujące wielobarwność tego wydarzenia.
Zobacz również
W tegorocznym Jarmarku weźmie udział ponad 650 wystawców. Wśród nich nie zabraknie marek piwnych z grupy Carlsberg Polska. Marka Okocim, która może pochwalić się ponad 175-letnią tradycją, już po raz kolejny jest Partnerem Strategicznym Jarmarku. Na Wyspie Ołowiance stanie Strefa Beczki Okocimskiej z szeroką ofertą piw Okocim oraz okazją do poszerzenia swojej wiedzy o piwie i zagrania w „piwne” gry. W tym samym miejscu 30 lipca odbędzie się wieczór filmowy z Somersby, podczas którego będzie można obejrzeć film „Hiszpański Temperament” i ochłodzić się bezalkoholowym piwem Somersby. Podczas Jarmarku będzie można również spróbować napojów piwnych marki Garage, a także skorzystać ze strefy Kasztelana.
Jarmark św. Dominika tradycyjnie potrwa ponad 3 tygodnie: od 24 lipca do 15 sierpnia 2021 r. i obejmie powierzchnię ok. 45 tys. m kw. w zabytkowym centrum Gdańska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing