Marki z portfolio Stock Polska nagrodzone w Warsaw Spirits Competition

Aż trzy złote medale zostały przyznane w tegorocznej edycji Warsaw Spirits Competition markom z oferty Stock Polska. Wyróżnione zostały: wódka Orkisz, wódka smakowa Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy oraz jedna z tegorocznych nowości z rodziny Żołądkowych – Żołądkowa Gorzka Rześka Limonka z Miętą.
O autorze
1 min czytania 2020-11-16

Marki doceniane od lat

Stock Polska posiada w swoim szerokim portfolio wiele marek, które od lat są nie tylko doceniane przez konsumentów, ale również wyróżniane przez ekspertów w ważnych konkursach branżowych w Polsce i na świecie. Tegoroczna edycja Warsaw Spirits Competition, konkursu organizowanego przez magazyn Aqua Vitae oraz portal Spirits.com.pl, przyniosła lubelskiemu producentowi alkoholu aż trzy złote medale.

W kategorii „wódki pszeniczne” jurorzy konkursu przyznali złoty medal marce Orkisz. Ta wyjątkowa wódka z segmentu ultra premium jest wytwarzana w małych ilościach w procesie powolnej destylacji. Charakteryzuje się niezwykle łagodnym i niepowtarzalnym smakiem.

Złoty medal – tym razem w kategorii „wódki smakowe” – zdobyła również Żołądkowa Kolonialna z Nutą Brandy. Dwa warianty tej wpisującej się w trend premiumizacji marki, dołączyły do oferty Stock Polska rok temu. Żołądkowa Kolonialna bazuje na oryginalnej recepturze Żołądkowej Gorzkiej z XIX wieku. Łączy aromat dzikich, gorzkich pomarańczy z najdalszych zakątków świata z luksusowymi przyprawami oraz nutami leżakowanej w dębowych beczkach brandy oraz whiskey.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzeci złoty medal, w kategorii „napoje spirytusowe”, powędrował do Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej Limonki z Miętą,. To zupełnie nowe, świeże oblicze znanej marki, charakteryzujące się naturalnością, unikalną recepturą i zachwycająco lekkim smakiem.

Niecodziennie okoliczności

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas trzeciej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition jury procedowało w trybie zdalnym. Trunki, jak co roku, oceniane były w ciemno, na podstawie oznakowanych próbek, a eksperci nie znali swoich wzajemnych werdyktów, aż do momentu ogłoszenia wyników. Brali pod uwagę takie kryteria jak: aromat, smak, finisz oraz całościowe wrażenie. Mimo niecodziennych okoliczności tegorocznej edycji konkursu, liczba zgłoszeń była rekordowa, a poziom alkoholi biorących udział w konkursie, jak zawsze, wysoki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się