W rapowym klipie, oprócz marszałka Mazowsza, występują także mieszkańcy województwa, zgłaszający swoje propozycje, które mogłyby być zrealizowane w ramach nowego Budżetu Obywatelskiego Mazowsza. W połowie spotu pojawia się sam Adam Struzik, który rapując zwraca się do mieszkańców słowami – „Chcecie, to piszcie i bierzcie!”.
Humorystyczny spot został stworzony w ramach kampanii promującej nowy Budżet Obywatelski Mazowsza. Klip ma za zadanie zachęcić mieszkańców województwa do zgłaszania swoich pomysłów.
Zobacz również
PS
SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie w ubiegłym roku zaprezentowało największe atrakcje regionu, posługując się emocjami – dosłownie. A te niosły się viralowo.
Mamy w Polsce 930 miast. Ciężko się wyróżnić. Szczególnie jeśli nie posiadasz kilkuset tysięcy mieszkańców bądź nie jesteś położony naprzeciwko Giewontu. Trzeba zatem znaleźć niszę, która pomoże w wysyłce sygnału „jesteśmy tu! Zapraszamy”. Jeśli nie w wymiarze ogólnopolskim, to chociażby lokalnym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing