Wrocławska agencja powitała na pokładzie nową specjalistkę w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. Marta Jarosz, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, objęła stanowisko social media manager.
Marta przez ostatnie dwa i pół roku swoje doświadczenie zdobywała, pracując jako social media specialist dla marki Pasibus. Poza regularną obsługą kont social mediowych Pasibusa Marta zajmowała się również współpracą z influencerami, organizowaniem eventów oraz kontaktami i współpracą z uczelniami.
Zobacz również
W dotychczasowej pracy Marta mierzyła się z wieloma wyzwaniami – zarządzała relacjami z imponującą liczbą fanów na Facebooku i Instagramie Pasibusa, współorganizowała obie edycje Festiwalu Pasibrzucha oraz była odpowiedzialna za wizerunek marki Pasibus przy kampanii z pyszne.pl – „Veganuary” w 2022 r. Koordynowała również współprace influencerskie przy kampaniach LTO – Zimowe Kalorie czy Cheese Pliz.
Teraz swoje doświadczenie zdobyte po stronie klienta będzie mogła uzupełnić wiedzą, która czeka na nią po stronie agencji. W Neon Shake Marta będzie odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych dla klientów agencji takich jak Remington, Valio, Europejski Fundusz Leasingowy, Wrocław Fashion Outlet czy Cutis.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach