Do grona klientów lifestyle’owych obsługiwanych przez Big Picture powróciło Martini – brand należący do firmy Bacardi-Martini. Od kwietnia 2023 roku agencja ponownie odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę PR marki, w tym opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz działań z okazji jubileuszu 160-lecia powstania Martini.
Martini, jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie brandów alkoholu, ponownie wybrało Big Picture do obsługi działań komunikacyjnych. Marka wróciła pod skrzydła agencji w kwietniu tego roku, który jest dla Martini szczególny – w 2023 r. włoski brand obchodzi 160-lecie swojego istnienia. Celebracji okrągłej rocznicy towarzyszy kampania „160 Years of Great Taste” [160 Lat Doskonałego Smaku], która pozwoli wejść do świata Martini i odkryć czym jest dolce vita [słodkie życie]. Za komunikację jubileuszu, w tym współorganizację urodzinowego wydarzenia w Warszawie, odpowiedzialna jest agencja Big Picture.
Zobacz również
Martini to marka z historią, która idzie z duchem czasu i niezmiennie jest wyznacznikiem dobrego smaku. Celem strategii komunikacji na jubileuszowy rok, opracowanej przez Big Picture, jest budowanie świadomości Martini na dwóch filarach: jako symbol wysokiej jakości (w różnych obszarach) oraz jako atrybutu do stylu życia dolce vita. Agencja zaplanowała działania, które celebrują 160 lat historii marki i jej obecności w popkulturze, a jednocześnie potwierdzają jakość oraz aktualność portfolio Martini.
Działania PR dla Martini prowadzi zespół lifestyle – Klaudia Lis, Contributing Senior PR Consultant, Emilia Lakhwani, PR Consultant i Martyna Dałkowska, Junior PR Consultant, pod kierunkiem Moniki Roth, Head of Lifestyle Communications.
Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS Agencja Big Picture wspiera komunikację otwarcia White Marlin Gdańsk
Dobrze znana i ceniona nadmorska restauracja White Marlin, otworzyła drugi lokal w Gdańsku. Z tej okazji odbyło się huczne świętowanie. Do współpracy przy realizacji i komunikacji wydarzenia zaproszono Big Picture. Agencja odpowiada za rekomendacje strategiczne w kontekście komunikacji, public relations i projekty specjalne skierowane do liderów opinii, celebrytów i influencerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing