Zdjęcie royalty free z Fotolia
Współpraca z tak wyjątkową i oryginalną gwiazdą uosabiającą wszystkie cechy charakteryzujące markę Gellwe, to zaszczyt – podkreśla Wiesław Włodarski właściciel firmy FoodCare.
Zobacz również
Twarzą Gellwe została kobieta, która osiągnęła ogromny sukces pozostając przy tym ciepłą i rodzinną osobą. Przez lata godziła rolę żony, matki, a także światowej sławy piosenkarki. W swoim dorobku ma ponad 2000 piosenek, 30 płyt, a jej piosenki śpiewają całymi rodzinami kolejne pokolenia Polaków. To dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, że gwiazda takiego formatu zgodziła się promować produkty naszej marki – podkreśla Wiesław Włodarski właściciel FoodCare.
Uwielbiam piec. Rzadko to robię, ale jak już zacznę, to trudno mnie wygonić z kuchni – opowiada Maryla Rodowicz. Marka Gellwe od zawsze była obecna w moim domu i bardzo ją lubię. Nie wyobrażam sobie świąt czy rodzinnych spotkań bez zapachu pieczonego ciasta. Gellwe to sprawdzone produkty, które zawsze się udają. Nie zawierają konserwantów i są tak samo smaczne jak produkty przygotowywane samodzielnie od podstaw w domu. Każdy produkt Gellwe jest łatwy i szybki w przygotowaniu. Dzięki gotowym Mieszankom Gellwe mogę oszczędzić czas, którego wiecznie mi brakuje i zamiast w kuchni, spędzić go z bliskimi, wspólnie celebrując rodzinne chwile. To jest dla mnie najcenniejsze – dodaje Artystka.
Marka Gellwe od zawsze była bliska mojemu sercu. Bardzo często korzystam nie tylko z gotowych Mieszanek do ciast, ale również z dodatków i deserów dostępnych w ofercie Gellwe. Szczególnie cenię tą polską markę za jej tradycje i ogromną wygodę w przygotowywaniu produktów. Zajmuje mi to zaledwie chwile! Wybieram Gellwe, ponieważ mogę być pewna wysokiej jakości produktów i ich wyjątkowego o smaku. Gellwe jak żadna inna marka potrafi mnie zaskakiwać, a ja lubię sięgać po niepowtarzalne, oryginale produkty i połączenia smakowe – zaznacza Maryla Rodowicz.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Umowa z królową polskiej estrady podpisana została na dwa lata. W ramach współpracy wizerunek ambasadorki znalazł się na opakowaniach produktów marki Gellwe, a sama szata graficzna produktów została unowocześniona, jednocześnie zachowując swój oryginalny charakter. Dzięki temu opakowania zyskały zupełnie nową jakość i mocny impact na półce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nowa szata graficzna opakowań nawiązuje do muzycznej twórczości Maryli Rodowicz. Oprócz wizerunku piosenkarki charakterystycznym elementem opakowań są umieszczone na pięciolinii nuty – informuje Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
– Ponieważ Pani Maryla jest doskonale znana szerokiej międzynarodowej publiczności zdecydowaliśmy by produkty z jej wizerunkiem dostępne były nie tylko w Polsce, ale również za granicą, w kilkudziesięciu krajach świata, do których produkty Gellwe są eksportowane – dodaje Paulina Włodarska-Grodzińska.
Kampanii wizerunkowej z udziałem piosenkarki towarzyszyć będzie intensywne wsparcie marketingowe w mediach i dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.
Dodatkowo w ramach współpracy z Artystką marka Gellwe dla wszystkich konsumentów i fanów Artystki przygotuje specjalny portal kulinarny – Gellwe – na którym użytkownicy będą mogli znaleźć ciekawe, inspirujące przepisy, wymienić opinie i doświadczenia kulinarne związane z marką Gellwe i nie tylko.