„Mastercard gra z WOŚP” – zaćwierkaj z Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Mastercard już po raz siódmy z rzędu wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Już w najbliższą niedzielę Mastercard kolejny raz zorganizuje akcję na Twitterze, w ramach której przekaże Fundacji datki za tweety użytkowników z hashtagiem #MastercardGrazWOSP.
O autorze
2 min czytania 2019-01-10

W tym roku, już po raz szósty z rzędu, będzie można przekazać darowiznę na rzecz Orkiestry za pomocą Twittera, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP”. Każdego roku cieszy się ona ogromną popularnością wśród twitterowiczów. Za pierwszy tweet lub retweet opublikowany przez danego użytkownika Twittera 13 stycznia 2019 r. (od godz. 00:00 do 23:59) z hashtagiem #MastercardGrazWOSP, firma przekaże 5 zł na konto Fundacji. W trakcie zeszłorocznego Finału użytkownicy opublikowali 32 851 unikalnych postów, pobijając wcześniejszy wynik o prawie 2 tysiące. Hashtag przez większość dnia był najpopularniejszy na polskim Twitterze, a także pojawił się wśród trendów światowych. W efekcie wyjątkowej mobilizacji twitterowiczów, ostateczna kwota zebrana rok temu wyniosła 164 255 zł, czyli o prawie 10 000 zł więcej niż poprzednio. Łącznie, od początku akcji, czyli od 2014 roku, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP” udało się zebrać dla Orkiestry ponad 800 000 zł.

Orkiestrę można wesprzeć również na inne sposoby, które nie wymagają nawet wychodzenia z domu, m.in. za pomocą eSkarbonek, czyli „wirtualnych puszek” wolontariuszy. Są one już aktywne i będzie można z nich korzystać do końca najbliższej niedzieli. Warto zatem rozejrzeć się w mediach społecznościowych i sprawdzić, czy ktoś ze znajomych wolontariuszy WOŚP udostępnił w internecie swój indywidualny link, za pomocą którego można wpłacać darowizny online. Donacje można także przekazać za pomocą głównej eSkarbonki. Każdy datek pojawi się na stronie eSkarbonki w postaci serduszka, które można podpisać swoim imieniem lub pozostawić anonimowe.

– Ogromnie cieszy nas fakt, że co roku rośnie zainteresowanie nowoczesnymi narzędziami wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – dzięki nim więcej osób w łatwy sposób może zaangażować się w zbiórkę, a to ostatecznie może owocować większą kwotą zebraną na wsparcie szlachetnego celu. Teraz wystarczy dosłownie kilkanaście sekund, by dorzucić „cegiełkę” od siebie. Dlatego zachęcamy wszystkich gorąco do tego małego gestu, który potrafi zdziałać wiele dobrego. Wspólnie walczymy o to, co bezcenne, czyli o jak największą pomoc dla maluchów, którym sprzęt zakupiony z tej zbiorki może uratować życie – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podobnie jak w poprzednich latach, Mastercard jest mecenasem „Światełka do nieba” podczas finałowego koncertu WOŚP w Warszawie, które w tym roku odbędzie się w nowej odsłonie. Chwilę przed pokazem ze sceny zostanie ogłoszona też Bezcenna Niespodzianka dla jednego ze sztabów WOŚP, zgłoszonego przez wolontariuszy Fundacji. Każdy z nich przy zakładaniu własnych eSkarbonek miał szansę na zaproponowanie niespodzianki, która ucieszyłaby ich Orkiestrowych przyjaciół.

Nowością w tym roku jest aukcja Allegro dla WOŚP, na którą Mastercard wystawił wraz z braćmi Collins legendarnego Rolls-Royce’a, model Silver Shadow z 1975 r., wyremontowanego i stuningowanego w studio sławnych przedsiębiorców. Całkowity dochód ze sprzedaży auta zostanie przekazany na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a jego nowy właściciel otrzyma dodatkowo Bezcenną Niespodziankę od Mastercard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mastercard wspiera Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie tylko w czasie Finałów, ale przez cały rok. Jest również partnerem festiwalu Pol’and’Rock (dawniej Przystanku Woodstock). Donacje dla Fundacji mogą w dowolnym momencie przekazywać też posiadacze kart Mastercard lub Maestro uczestniczący w programie Priceless Specials, przeznaczając na jej rzecz punkty zebrane w ramach programu.

PS

Wesprzeć akcję WOŚP postanowił także Dawid Podsiadło, który na aukcję wystawił swój zielony „Małomiasteczkowy” kiosk, będący jednym z elementów kampanii promującej wydany niedawno album artysty.