Zawody Hahnenkamm, które tym razem odbędą się w dniach 19-24 stycznia 2016 r., są uznawane za bardzo ważny punkt w kalendarzu corocznych międzynarodowych zimowych wydarzeń sportowych.
Widowiskowe zjazdy na legendarnych trasach Streif i Ganslernhang przyciągają co roku prawie sto tysięcy kibiców i ponad 300 mln widzów telewizyjnych* w Europie. Narciarstwo jest zdecydowanie najpopularniejszym sportem zimowym wśród Europejczyków, a Kitzbühel jest uznawane za najlepszy ośrodek sportów narciarskich w Europie.
Zobacz również
„Obecność MasterCard na ważnych wydarzeniach sportowych jest istotnym sposobem na zaoferowanie konsumentom i fanom z całego świata bezcennych przeżyć, które są ściśle powiązane z ich własnymi pasjami. Z ogromną radością staramy się sprawić, aby to wydarzenie stało się niezapomniane, oferując łatwy i prosty dostęp do atrakcji najbardziej legendarnej sportowej miejscowości w austriackich Alpach” – mówi Cristina Saccà, Head of Marketing Central Eastern Europe at MasterCard.
Działania MasterCard podczas zawodów narciarskich będą wyraźnie skierowane do fanów i kibiców sportów narciarskich: osoby, które na miejscu dokonają płatności bezgotówkowych, będą miały szansę wylosować miejsce w loży MasterCard Lounge, umiejscowionej tuż obok finałowego skoku na trasie Streif. Na miejscu czekają na nich również bezcenne niespodzianki oraz przywileje, takie jak szybki dostęp do najbardziej spektakularnych spośród wszystkich wydarzeń narciarskich.
„Jesteśmy dumni z tego, że Zawody Hahnenkamm zdobyły nowego partnera w postaci wiodącej globalnej marki MasterCard. Jest to oczywiste potwierdzenie wysokiego statusu imprezy” – mówi Philipp Radel, CEO Weirather-Wenzel & Partner, partnera marketingowego Klubu Narciarskiego Kitzbühler (Kitzbühler Ski Club, K.S.C.).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Płatności bezgotówkowe – nowe usługi w Kitzbühel
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jako oficjalny dostawca płatności na miejscu, MasterCard zaoferuje wiele opcji pozwalających na dokonywanie wygodnych płatności bezgotówkowych, w tym zbliżeniowych. Od zakupu biletów na wszystkich bramkach wejściowych oraz w Internecie przez wybrane miejsca w rejonie mety, aż po punkty gastronomiczne w centrum miejscowości Kitzbühel – goście będą mieli możliwość bezgotówkowej zapłaty za pomocą kart MasterCard lub Maestro. Jest to wyjątkowa usługa, jeśli chodzi o zimowe imprezy sportowe, podczas których szybkość liczy się nie tylko na zjeździe, ale również w kolejkach do kas.
„Dzięki MasterCard kibice po raz pierwszy będą mieli możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych we wszystkich, głównych punktach imprezy. Zawody Hahnenkamm po raz kolejny podnoszą poprzeczkę w standardach jakości obsługi” – komentuje Michael Huber, Prezes Kitzbühler Ski Club (K.S.C.).
MasterCard jest sponsorem i partnerem najważniejszych międzynarodowych wydarzeń sportowych, takich jak Liga Mistrzów UEFA czy turniej French Open w Paryżu, a od teraz będzie również obecny w sportach zimowych.
*łączna liczba kontaktów telewizyjnych w przypadku wszystkich zawodów (relacje na żywo, wiadomości, podsumowania) – widz może być liczony jako więcej niż jeden kontakt jeśli np. śledzi w telewizji kilka zawodów w trakcie weekendu w Kitzbühel