Dla zdolnych filmowców, którzy chcą się spełniać w świecie reklamy, konkurs jest szansą na zdobycie cennej wiedzy i doświadczenia, jak również atrakcyjnych nagród. Wartość całej puli nagród wynosi w tym roku 80.000 zł.
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu krótkich filmów promocyjnych nawiązujących do oferty sponsorów konkursu Papaya Young Directors. Właśnie zostały opublikowane przygotowane przez nich briefy, a tym samym zgłoszenia do konkursu zostały otwarte. Do 17 marca uczestnicy mają czas na przygotowanie opisów koncepcji swoich filmów (tzw. eksplikacji reżyserskich). Na ich podstawie jury wybierze najlepsze prace do realizacji finałowych filmów. Zostaną one zaprezentowane na gali finałowej, w czasie której jury ogłosi laureatów.
Zobacz również
„Gorąco zachęcam młodych twórców do udziału w konkursie i dzielenia się pomysłami na filmy nawiązujące do produktów marki Mastercard. Jej integralnym elementem są pozytywne emocje, zgodnie z filozofią ‘Bezcenne’ – mówi Marta Życińska, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. – Chętnie angażujemy się w projekty, pozwalające komunikować markę Mastercard na płaszczyźnie emocjonalnej. Są wśród nich inicjatywy muzyczne, takie jak Open’er Festival, Orange Warsaw Festival czy Przystanek Woodstock, a wśród imprez filmowych, których Mastercard jest partnerem, są krakowski Off Camera bądź zagraniczne festiwale w Cannes czy ostatnio głośne w Polsce Berlinale” – dodaje Marta Życińska.
„Papaya Young Directors to jedyny w Polsce konkurs dla młodych reżyserów. Blisko 2000 eksplikacji, ponad 40 filmów, 16 sponsorów, kilkunastu partnerów konkursu, kilkudziesięciu jurorów, nietuzinkowe finałowe prace i młodzi twórcy z impetem wchodzący na rynek reklamowy i filmowy nagradzani prestiżowymi nagrodami poza granicami Polski – to krótkie podsumowanie trzech edycji Papaya Young Directors. Konkurs rozwija się i rozrasta z roku na rok. W tegorocznej, czwartej edycji, swoje pomysły na reklamę uczestnicy będą mogli tworzyć dla aż 9 marek. To poważne i bardzo różnorodne brandy, ale każdy z nich reprezentuje wyjątkową jakość i wartości, dzięki czemu brief’y będą inspiracją i wyzwaniem do tworzenia odważnych kreacji” – mówi Gabi Kołodko, project manager konkursu.
Konkurs Papaya Young Directors stał się najważniejszym wydarzeniem dla młodych filmowców, wspieranym przez prestiżowych sponsorów oraz wybitnych przedstawicieli środowiska filmowego
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
i reklamowego. Prace ocenią dyrektorzy kreatywni agencji reklamowych i przedstawiciele środowisk warsztatowych (reżyserzy, operatorzy, scenografowie, montażyści). Konkurs jest szansą dla początkujących reżyserów na zmierzenie się z konkretnymi wyzwaniami reklamowymi i na rozbudowanie swojego portfolio. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.papayayoungdirectors.com/
Słuchaj podcastu NowyMarketing