Mastercard niezmiennie stara się docierać do swoich klientów na wiele nietypowych sposobów. W lutym br. marka wprowadziła dźwiękową identyfikację marki, teraz zaś firma stworzyła dwa makaroniki – słynne francuskie ciasta – które pokazują, jak „smakuje” brand.
Nie bez powodu postawiono na makaroniki, bowiem swoim wyglądem przypominają one dwa koła ze słynnego logo Mastercard. Za stworzenie dwóch nieznanych dotąd smaków o nazwach „pasja” i „optymizm” odpowiadał artysta kulinarny z firmy Kreëmart. Ciasteczka natomiast wyprodukowała słynna francuska cukiernia Ladurée.
Zobacz również
Makaroniki Mastercard po raz pierwszy będzie można skosztować na początku października podczas nowojorskiego festiwalu kulinarnego. Później dostępne będą także na wydarzeniach sponsorowanych przez markę, zaś posiadacze karty Mastercard będą mogli zakupić je na stronie priceless.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja reklamowa Mirum Helsinki w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.