Michał Matczak, miłośnikom muzyki znany jako Mata albo Młody Matczak, był gościem finałowego koncertu Okiego 19 grudnia br. Podczas wydarzenia Mata nie tylko wykonał wraz z muzykiem kilka utworów (m.in. „Lloret de Mar”, który we wrześniu tego roku trafił na oficjalny soundtrack EA SPORTS FC™ 25), ale także zapowiedział własną trasę koncertową. I to nie byle jaką, bowiem „Mata Tour 2040” to ciąg dalszy multidyscyplinarnego projektu będącego połączeniem m.in. muzyki, sound designu i sztucznej inteligencji. Jego efektem jest robot widoczny w klipie zapowiadającym przyszłoroczną trasę.
Zobacz również
Agenci AI typu Operator w marketingu: szanse i zagrożenia [OPINIE]
Podobnie, jak w przypadku poprzedniej trasy („Mata Tour”, 2022), Mata również tę zapowiedział w spektakularny sposób. Wcześniej skakał ze spadochronem, a tym razem pocałował humanoidalnego robota będącego jego podobizną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapowiedź koncertów, które odbędą się w drugiej połowie 2025 roku w sześciu miastach Polski, uzupełnił 45-sekundowy klip wideo, w którym wprost roi się od technologii, muzyki i stroboskopów. Przed startem trasy na rynek ma trafić najnowszy album Młodego Matczaka.
Zdjęcie główne: Instagram