Sweetspot to agencja strategiczna tworząca marki i kampanie na styku świata marketingu i popkultury. Swoim klientom ułatwia nawigację w rozległym świecie trendów, nowych treści i zjawisk społecznych.
– Marketerzy i reklamiarze funkcjonują w swoich zawodowych bańkach i skupiają się na rywalizacji marek w samej kategorii, czyli na tym, co z punktu widzenia konsumenta jest najmniej istotne. Wierzę, że dużo większa rywalizacja odbywa się poza półką sklepową. Marki walczą o uwagę z postami naszych znajomych, konferencjami gali freakowych i premierami seriali Netflixa. Markom wystającym w tym gąszczu łatwiej też wyróżnić się w swojej kategorii – mówi Mateusz Cukierski, założyciel Sweetspotu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Mateusz Cukierski (wcześniej: Przestrzeń, VML, Grey, Isobar) w swojej pracy łączy wiedzę o kulturze ze zrozumieniem pozycji rynkowej marek, co przekłada się na wyniki biznesowe. Współtworzone przez niego kampanie zdobyły w ostatnich latach ponad 100 nagród reklamowych: 12x Effie (w tym złoto, Long-Term, Euro Effie), 7x Cannes Lions, ponad 40x KTR (w tym Best of Technology), Innovation, MIXX Awards.