Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Mateusz Cukierski założył agencję strategiczną Sweetspot

Mateusz Cukierski założył agencję strategiczną Sweetspot
Od kwietnia br. na rynku funkcjonuje nowa agencja strategiczna Sweetspot, założona przez byłego Strategy Directora Przestrzeni, Mateusza Cukierskiego.
O autorze
1 min czytania 2024-07-30

Sweetspot to agencja strategiczna tworząca marki i kampanie na styku świata marketingu i popkultury. Swoim klientom ułatwia nawigację w rozległym świecie trendów, nowych treści i zjawisk społecznych.

– Marketerzy i reklamiarze funkcjonują w swoich zawodowych bańkach i skupiają się na rywalizacji marek w samej kategorii, czyli na tym, co z punktu widzenia konsumenta jest najmniej istotne. Wierzę, że dużo większa rywalizacja odbywa się poza półką sklepową. Marki walczą o uwagę z postami naszych znajomych, konferencjami gali freakowych i premierami seriali Netflixa. Markom wystającym w tym gąszczu łatwiej też wyróżnić się w swojej kategorii – mówi Mateusz Cukierski, założyciel Sweetspotu.

Mateusz Cukierski (wcześniej: Przestrzeń, VML, Grey, Isobar) w swojej pracy łączy wiedzę o kulturze ze zrozumieniem pozycji rynkowej marek, co przekłada się na wyniki biznesowe. Współtworzone przez niego kampanie zdobyły w ostatnich latach ponad 100 nagród reklamowych: 12x Effie (w tym złoto, Long-Term, Euro Effie), 7x Cannes Lions, ponad 40x KTR (w tym Best of Technology), Innovation, MIXX Awards.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj