Mateusz Ochmański head of Rufus Poland – teamu Amazona

W strukturach Initiative powstał Rufus Poland, zespół dedykowany obsłudze Amazona.
O autorze
1 min czytania 2022-01-21

Mateusz Ochmański objął stanowisko head of Rufus Poland, zespołu odpowiedzialnego za obsługę mediową Amazona. Team Rufus działa w ramach agencji mediowej Initiative. Oba brandy należą do grupy Mediabrands.

W nowej strukturze zapewniamy Amazonowi bardzo doświadczony oraz zintegrowany zespół specjalistów od komunikacji 360 stopni. Dostarczymy tym samym najlepsze rozwiązania mediowe, z naciskiem na multiscreening, social media activations, a także programmatic i performance – mówi Łukasz Kozłowski, managing director Initiative.

Mateusz Ochmański ma bogate doświadczenie z obszarów: integrated media communication, digital, performance, content i e-commerce. Ostatnio zarządzał teamem obsługującym Orange Polska. Z Initiative związany jest od 2015 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W operacyjnej pracy Mateusza będzie wspierał Marcin Kubiak, który jako group media manager odpowiada również za koordynację obsługi klientów BMW i Tous.

Nad jakością rozwiązań strategicznych oraz pełnym wykorzystaniem potencjału grupy Mediabrands w zakresie analityki danych oraz narzędzi, czuwać będzie Marta Bąkowska, head of digital Initiative.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Globalnie Amazon jest klientem Initiative i Rufusa od 2017 r. W Polsce platforma e-commerce Amazon.pl zadebiutowała wiosną ub.r. Kilka miesięcy później serwis VOD Amazon Prime Video promował jedną ze swoich produkcji „Wheel of Time”, do której media zaplanowała i kupiła agencja Initiative.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się