Mateusz Ochmański objął stanowisko head of Rufus Poland, zespołu odpowiedzialnego za obsługę mediową Amazona. Team Rufus działa w ramach agencji mediowej Initiative. Oba brandy należą do grupy Mediabrands.
W nowej strukturze zapewniamy Amazonowi bardzo doświadczony oraz zintegrowany zespół specjalistów od komunikacji 360 stopni. Dostarczymy tym samym najlepsze rozwiązania mediowe, z naciskiem na multiscreening, social media activations, a także programmatic i performance – mówi Łukasz Kozłowski, managing director Initiative.
Zobacz również
Mateusz Ochmański ma bogate doświadczenie z obszarów: integrated media communication, digital, performance, content i e-commerce. Ostatnio zarządzał teamem obsługującym Orange Polska. Z Initiative związany jest od 2015 r.
W operacyjnej pracy Mateusza będzie wspierał Marcin Kubiak, który jako group media manager odpowiada również za koordynację obsługi klientów BMW i Tous.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nad jakością rozwiązań strategicznych oraz pełnym wykorzystaniem potencjału grupy Mediabrands w zakresie analityki danych oraz narzędzi, czuwać będzie Marta Bąkowska, head of digital Initiative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Globalnie Amazon jest klientem Initiative i Rufusa od 2017 r. W Polsce platforma e-commerce Amazon.pl zadebiutowała wiosną ub.r. Kilka miesięcy później serwis VOD Amazon Prime Video promował jedną ze swoich produkcji „Wheel of Time”, do której media zaplanowała i kupiła agencja Initiative.