„Give a Little Love” (2020), „Unexpected Guest” (2021), „The Beginner” (2022) a także „The Long Wait”, jedna z najczęściej nagradzanych reklam na świecie w Raporcie Gunna z 2012 roku – to tylko niektóre kampanie, które współkreował Matt Gay, dyrektor kreatywny w agencji adam&eveDDB.
Zobacz również
-
Digital Marketing World Forum North America: jak marki uczą się łączyć emocje, dane i technologię [RELACJA]
-
Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna (i co z tym wspólnego ma AI, tęsknota i nuda marek)? Powraca konferencja „Influencer is not an idea”!
-
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
W środę 15.03.2023 r. o godzinie 18.00 na zaproszenie KTR i DDB Warszawa opowie o dekadzie tworzenia najpopularniejszych świątecznych reklam dla Johna Lewisa od kuchni. Razem z Mattem wystąpią Jane Barker oraz Gaby Grant, twórczynie wiralowej akcji „Hand Sinitiser”. W rozmowie z Tomaszem Świstuniem i Patrycją Dewor z DDB Warszawa spróbują odpowiedzieć na przewrotne pytanie „Do youngsters still want to be creative?”.
Jest to jedno z pierwszych spotkań KTR After Hours reaktywowanych po pandemii, tym razem skierowane zwłaszcza do młodych kreatywnych i pierwsze współorganizowane z agencją DDB Warszawa. Spotkanie jest zamknięte, a ilość miejsc ograniczona. Więcej informacji i zapisy na yc-afterhours.com.
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
Słuchaj podcastu NowyMarketing