W świątecznym spocie John Lewis & Partners pokazano różne przykłady aktów dobroci, które są ze sobą luźno powiązane. Jeden dobry uczynek niesie za sobą serię innych uprzejmości, które wywołują uśmiech na twarzach bohaterów.
Zobacz również
Tym samym brytyjska sieć domów handlowych John Lewis & Partners zachęca wszystkich, aby w te Święta okazać odrobinę życzliwości innym osobom, bo „każdy akt miłości ma pozytywny wpływ na otaczający nas świat, gdy przekazujemy go innym”.
To jednak nie wszystko – całkowity zysk z kampanii świątecznej sieci John Lewis & Partners zostanie przekazany na konto dwóch organizacji charytatywnych, które współpracują z firmą – FareShare, zapewniającą ciepłe posiłki osobom potrzebującym, oraz Home-Start, która wspiera dzieci z rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Adam&EveDDB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polska marka John Dog zaprezentowała niedawno chwytającą za serce kampanię świąteczną. Jej głównym bohaterem jest pies, który dziękuje swojemu właścicielowi za wspólnie spędzone chwile.
PS2
Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.