Mattel stworzył kolekcję lalek Barbie, która promuje tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Tokio

Mattel stworzył kolekcję lalek Barbie, która promuje tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Tokio
W ramach współpracy firmy Mattel z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim powstała kolekcja Barbie, która promuje tegoroczne igrzyska w Tokio. Każda z pięciu lalek symbolizuje nowe dyscypliny, które pojawiają się w programie olimpiady.
O autorze
1 min czytania 2020-02-25

Współpraca firmy Mattel z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim miała na celu zainteresowanie i jednocześnie zaangażowanie młodych osób tegorocznymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. W ten sposób powstało pięć lalek Barbie, które reprezentują nowe dyscypliny dodane do programu olimpiady.

Mowa tutaj dokładnie o baseballu (i jego odmianie dla kobiet, czyli softballu), karate, surfingu, skateboardingu oraz wspinaczce sportowej. Każda lalka ubrana jest w strój sportowy, adekwatny do poszczególnej dyscypliny i posiada też niezbędne akcesoria. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, oprócz kolekcji Barbie, firma Mattel wprowadziła także inne zabawki nawiązujące do tegorocznej olimpiady – m.in. zestaw kart do gry marki Uno z maskotkami igrzysk oraz sportowe samochody Hot Wheels promujące olimpijskie sporty. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorzy tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio kładą duży nacisk na ekologię – uczestnicy wydarzenia będą spali na tekturowych łóżkach, które po zakończeniu wydarzenia zostaną poddane recyklingowi. Wcześniej zaś media obiegła wiadomość, że medale, które trafią w ręce sportowców, zostaną stworzone z recyklingowanych elektrośmieci.

PS2

Firma Mattel niedawno ogłosiła wprowadzenie nowych, zróżnicowanych modeli lalek w kolekcji Fashionistas. Już wkrótce w ofercie marki będzie m.in. Barbie bez włosów, z bielactwem, ze złotą protezą, czy też Ken z rudymi włosami.

PS3

W lipcu 2019 roku Barbie i Europejska Agencja Kosmiczna (ESA) nawiązały współpracę, której celem było inspirowanie dziewczynek do poznawania nauk ścisłych, a w przyszłości do wstępowania w szeregi astronautów, inżynierów i badaczy kosmosu.