mBank ponownie został mecenasem festiwalu Great September

O autorze
1 min czytania 2023-08-22

Druga edycja festiwalu showcase’owego Great September, podobnie jak przed rokiem, odbędzie się we współpracy z mBankiem, mecenasem wydarzenia. W dniach 14-16 września w Łodzi na kilkunastu scenach zagra ponad 100 polskich wykonawców. Dla festiwalowiczów mBank przygotował szereg atrakcji: zniżki na bilety oraz gadżety festiwalowe, pamiątkową kartę płatniczą, a także wejściówki na specjalne festiwalowe wydarzenie.

Great September Showcase Festival&Conference to wydarzenie prezentujące najciekawszych polskich artystów i tworzące przestrzeń do spotkań oraz wymiany doświadczeń dla przedstawicieli branży muzycznej. Jego pierwsza edycja odbyła się jesienią 2022 roku w Łodzi, kolejna zaplanowana jest na 14-16 września 2023 r. mBank po raz drugi będzie mecenasem tego wydarzenia.

W ciągu trzech dni festiwalu wystąpi ponad 100 wykonawców, zarówno tych znanych szerszej publiczności, jak i dopiero zaczynających swoją muzyczną karierę. Scena główna festiwalu będzie sceną mBanku i Mastercard (drugiego z mecenasów imprezy). Zagrają na niej m.in. Mrozu i Daria Zawiałow. Wstęp na koncerty, które odbędą się na niej będzie bezpłatny. Poza sceną główną artyści wystąpią też w kilkunastu łódzkich klubach zlokalizowanych w centrum Łodzi – przy ulicy Piotrkowskiej, na odcinku od nr 19 do 217. Oprócz występów na żywo, na festiwalowiczów czekają także spotkania z artystami (m.in. z Vito Bambino i Kaśką Sochacką), panele dyskusyjne, pokazy filmów i warsztaty. Wstęp na wszystkie wydarzenia umożliwia zakup festiwalowego karnetu.

Podobnie jak rok temu, mBank przygotował dla uczestników tego wydarzenia dodatkowe atrakcje. Jedną z nich jest pamiątkowa karta płatnicza, która dostępna będzie w wersji tradycyjnej (2000 sztuk) oraz w nielimitowanej wersji mobilnej. Karta jest nie tylko narzędziem płatniczym, ale też przepustką do 50 proc. zniżki na festiwalowe bilety i gadżety. Szczegóły oferty www.mbank.pl/greatseptember.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

mBank wraz z Mastercardem zorganizuje także ekskluzywne spotkanie dla swoich klientów, które odbędzie się w pięknych wnętrzach Akademii Muzycznej w Łodzi. Wejściówki na to wydarzenie będzie można wygrać w konkursie na profilu banku na Facebooku. W spotkaniu wezmą udział Artur Rojek, dyrektor artystyczny festiwalu oraz artysta, którego nazwisko zostanie ujawnione niebawem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się