McDonald’s
“Studenci poszukiwani. Doświadczenie niewymagane” to hasło pod jakim ruszyła nowa kampania rekrutacyjna popularnej sieci fast-foodów. Marka poszukuje studentów i młodych osób, które chcą podjąć dodatkową pracę. W ramach akcji powstała seria billboardów, które mają przekonać młodych, że nie trzeba umieć wszystkiego od razu, bo przecież błędy bez doświadczenia zawodowego się zdarzają…
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Marka bardzo mocno dba o swój employer branding. Dedykowany kanał na Instagramie powstał jako kontynuacja prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s. Na @WitamywMcDonalds zamieszczane są treści są tworzone przy udziale pracowników restauracji. Sieć zachęca pracowników do dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi ich życia prywatnego, i codzienności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Miasto Poznań
Miasto od dawna bardzo silnie pokazuje, że jest otwarte na studentów. Każdy z nich, a obecnie jest to ponad 110 tysięcy osób, ma swoją unikalną historię. Poznań gości młodych z niemal wszystkich części świata. Nowy spot miasta zachęca do tego, by stać się częścią poznańskiej społeczności. To nam się podoba!
Poznań w 2017 roku wystartował również z kampanią, w której pokazywał, że jest otwarty dla wszystkich. Przed startem kampanii długi czas szukano wspólnego dla każdego człowieka mianownika, niezależnego od czynników społecznych i fizycznych. 36,6 – tyle wynosi temperatura naszego ciała. Normalna, powszechna i równa dla wszystkich. Tak normalna, jak to, że jesteśmy takimi samymi ludźmi. Tak powszechna, jak nasze prawo do godności i szacunku wobec siebie i innych.
„Czas wyczyścić fejsa?”, „Raz, dwa, trzy, kryjesz Ty!”, „Szat i mat!” – kosmetyki AA i SUPER-PHARM Poland stworzyły specjalną linię kosmetyków #AAemoji skierowaną do młodych osób.
Wykorzystując język Emoji, należy precyzyjnie dobierać piktogramy nie tylko do tonu przekazu, ale też charakteru grupy docelowej. Jak Wy wykorzystujecie je w komunikacji?
A czy ktoś z Was zastanawiał się, czy działania komunikacyjne marki kierowane do młodych konsumentów muszą być inaczej zaplanowane niż do osób dorosłych? Jeśli tak, to w których obszarach? Jakich kanałów i w jaki sposób używać? Przeczytajcie artykuł 8 zasad skutecznej komunikacji do młodych konsumentów.