McDonald’s świętuje 50. rocznicę powstania Big Maca z puszką Coca-Coli w przebraniu burgera

McDonald’s świętuje 50. rocznicę powstania Big Maca z puszką Coca-Coli w przebraniu burgera
W tym roku 50 lat kończy ikona McDonald’s - Big Mac. Ten rodzaj burgera znajdziemy w każdym punkcie fast foodu niezależnie od miejsca na świecie, w którym się znajdujemy. Marka ewoluowała przez lata, ale on, jako symbol marki, nie zmienił się do dziś. Z tej okazji powstało niecodzienne połączenie!
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

Współpraca marki, Coca-Coli i brazylijskiej agencji DPZ & T stworzyła w hołdzie burgerowi specjalną puszkę , która jest równocześnie prezentacją samej kompozycji przekąski: 2 plastry wołowiny, sałata, ser, ogórek, specjalny sos i oczywiście bułka z sezamem.

To połączenie dwóch wspaniałych ikon – powiedział Rafael Urenha, przedstawiciel agencji.

Puszka zostanie dostarczona do wielu influencerów i miłośników marki, którzy następnie będą mogli podzielić się swoją reakcją w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #BigMacCan. Agencja stworzył także krótką reklamę, która ogłosiła limitowany projekt wydania Coca-Coli.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Burger King zaś coraz odważniej podchodzi do swojego marketingu. Marka wykorzystała zmianę w peruwiańskim prawie, które weszło w życie 25 marca i pozwala wnosić do kin własną żywność pod warunkiem, że jest podobna do tej, sprzedawanej w punktach kinowych. Zobaczcie jak!

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A jak ukryć na obrazie owoce tak, by wycisnąć z nich sok i równocześnie edukować społeczeństwo? Zobaczcie!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się