McDonald’s tworzy billboard „Walk-Thru”, przy którym można odebrać darmowe lody

McDonald’s tworzy billboard „Walk-Thru”, przy którym można odebrać darmowe lody
Z okazji 21. urodzin lodów McFlurry, marka postanowiła za darmo rozdawać swój słynny produkt. Na promocję załapią się przechodnie, którzy trafią na nietypowe okienko „Walk-Thru” - schowane w billboardzie.
O autorze
1 min czytania 2021-08-20

Niektóre marki stawiają na nowoczesne billboardy 3D, które mają robić wrażenie na przechodniach, a inne wybierają prostotę i użyteczność. Do tej drugiej kategorii z pewnością można zaliczyć nowy pomysł McDonald’s – dzięki niemu widać, że marka jest elastyczna w swoich działaniach i że dobrze odczytuje potrzeby klientów.

Tym pomysłem jest billboard „Walk-Thru”, który pojawił się na londyńskim South Bank, aby uczcić 21. rocznicę powstania słynnych już lodów McFlurry’s. Nietypowej instalacji nie da się nie zauważyć – billboard wyprodukowany przez agencję reklamową Leo Burnett London jest prosty, a jednocześnie dobrze widoczny w przestrzeni miejskiej. Na białym tle znalazło się tylko jedno hasło „Masz ochotę na chwilę pełną radości?”, które jest subtelnym, a jednocześnie zachęcającym zaproszeniem do tego, aby na moment zwolnić tempo i sięgnąć po słodką przekąskę. Co ważne, przechodnie mogli dostać w okienku McFlurry całkowicie za darmo. 

Fani McFlurry, którzy przechodzą obok Builder’s Yard pod Hungerford Bridge, mogą odebrać darmowy smakołyk w godzinach od 11:00 do 18:30 aż do końca trwania promocji, czyli do 22 sierpnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing