W maju br. głośno zrobiło się o inicjatywie szwedzkiego oddziału sieci McDonald’s, który to stworzył ul, wyglądający jak miniaturowa wersja lokalu marki. Teraz firma poszła o krok dalej i postanowiła umieścić hotele dla pszczół w swoich billboardach.
Domki dla tych owadów zostały ustawione za nośnikami reklamowymi. W specjalnie zamontowanych drewnianych płytach zostały natomiast wywiercone otwory, by pszczoły mogły się swobodnie przemieszczać.
Zobacz również
Pierwsze hotele dla pszczół znalazły się w billboardach umieszczonych nieopodal miejscowości Järftälla, niedaleko Sztokholmu.
Za realizację odpowiada agencja NORD DBB, która ma też na swoim koncie wspomniane wcześniej ule.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pornhub postanowił włączyć się w akcję ratującą pszczoły, w związku z czym stworzył nową, specjalną kategorię, poświęconą tym owadom – BeeSexual. Za każdy obejrzany filmik, Pornhub zapowiedział, że przekaże pieniądze organizacjom charytatywnym, które ratują te owady.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Wraz z początkiem sierpnia br. Carrefour otworzył na dachu swojego wrocławskiego supermarketu hotele dla pszczół – mają one na celu ochronę owych owadów żyjących w środowisku miejskim.
PS3
Takiej influencerki jeszcze nie było – pszczoła o imieniu B. za pomocą konta na Instagramie zwraca uwagę na problem wymierania pszczelich rodzin.