McDonald’s używa swojego logo jako drogowskazu dla głodnych kierowców. Minimalizm ponad wszystko!

McDonald’s używa swojego logo jako drogowskazu dla głodnych kierowców. Minimalizm ponad wszystko!
Jedna z sieci restauracji fast food przygotowała akcję billboardową, która w ciekawy sposób zachęca kierowców do odwiedzin jednego z jej punktów.
O autorze
1 min czytania 2018-03-05

Przedstawiać McDonald’s nie trzeba. Marka świetnie radzi sobie z komunikacją, jednak zauważono, że np. w Kanadzie sposób oznakowań dotarcia do restauracji jest niespójny. Te obserwacje zaowocowały tym, że na ulicach miast postawiono drogowskazy z wykorzystaniem fragmentów łuku z logo marki.

Przygotowane billboardy ustawiono tak, aby odpowiadały łukom kanadyjskich ulic. Zobaczcie, jak marka sobie poradziła:

PS

Marketerzy McDonald’s wiedzą, że odpowiednie CTA ma duże znaczenie, dlatego w jednej z kampanii pokazali, jak to się robi!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć fast foodów przeprowadziła ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana była do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice McDonald’s umieszczone przy drogach dostosowywały się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

We Francji pod względem liczby lokali McDonald’s zdecydowanie wygrywa z Burger Kingiem, dlatego marka postawiła dać pstryczka w nos konkurencji 😉

Ale, jak to bywa przy potyczkach, na odpowiedź nie trzeba było długo czekać: