McDonald’s x Beams Design: kolekcja designerskich gadżetów do wygrania w noworocznej loterii „Fukubukuro 2025”

McDonald’s x Beams Design: kolekcja designerskich gadżetów do wygrania w noworocznej loterii „Fukubukuro 2025”
Japoński McDonald's we współpracy z Beams Design stworzył kolekcję gadżetów inspirowanych daniami z menu fast foodu. Zdobędą je ci, którzy wezmą udział w loterii „Fukubukuro 2025”. Wylosować można m.in. lampkę w kształcie Big Maca.
O autorze
1 min czytania 2024-12-05

Lampa inspirowana kanapką Big Mac, kolorowa łapka do chwytania frytek bez konieczności brudzenia sobie palców, a może saszetka na karty lub pieniądze? Między innymi takie nagrody są do zdobycia w loterii organizowanej przez McDonald’s w Japonii.

„Fukubukuro 2025”, czyli losowanie tzw. Szczęśliwych Torebek (ang. Lucky Bags), to akcja, do udziału w której można zgłosić się w dniach od 2 do 10 grudnia 2024 roku za pośrednictwem oficjalnej aplikacji mobilnej McDonald’s. Wewnątrz torebek, które odbierać będzie można już od 1 stycznia 2025 roku, uczestnicy loterii znajdą nie tylko kupony na ulubione dania, ale w tym roku także gadżety stworzone wspólnie przez McDonald’s i Beams Design.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łapka do frytek i złota karta

W puli nagród, które są do zdobycia w tegorocznej edycji Lucky Bags znalazły się:

  • „Big Mac Lantern”: lampka, której kształt inspirowany jest kanapką Big Mac,
  • łapka do frytek dostępna w jednym z trzech modeli,
  • niewielka saszetka z grafiką McDonald’s i logo Beams Design,
  • ściereczka do czyszczenia okularów, dostępna w jednym z trzech wzorów,
  • kupony na dania z McDonald’s o łącznej wartości 3 610 jenów (ok. 100 zł),
  • złota karta o wartości 500 jenów (ok. 13 zł) dostępna w każdej co dziesiątej Szczęśliwiej Torbie.

To nie jest pierwsza współpraca McDonald’s z Beams Design. Już w 2017 roku marki wspólnie stworzyły kolekcję, w której znalazły się m.in. torba i case na telefon przypominające burgery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Instagram

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę