W poprzednich latach przy okazji premiery Burgera Drwala Mak zmieniał się w śnieżną kulę, największą grę planszową w kraju i okrywał wełnianym sweterkiem. W tym roku lokal przy ul. Bardzkiej 3a we Wrocławiu wygląda jak ogromna interaktywna kolorowanka.
– Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego „Lepszej strony zimy”. W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości i postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację, będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach – zaznacza Jakub Strutyński, Field Marketing Manager McDonald’s Polska.
Zobacz również
W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w wyjątkowej restauracji we Wrocławiu oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH.
Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast jego produkcją oraz metamorfozą restauracji zajęła się Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, a social media Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy