Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy

Art. sponsorowany

Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy
McDonald’s oficjalnie dołączył do grona partnerów Open’er Festival 2024. Marka w dn. 3-6 lipca zaprosiła festiwalowiczów do specjalnej strefy na terenie wydarzenia. Można w niej było m.in. spróbować limitowanej wersji McFlurry® festiwalowego i spotkać znanych influencerów.
O autorze
2 min czytania 2024-07-09

Tekst sponsorowany McDonald’s Polska

Obecność na jednym z najpopularniejszych festiwali w Polsce była zaproszeniem wszystkich festiwalowiczów do świata Maka, aby wspólnie tworzyć niezapomniane chwile i razem doświadczyć delicious feel-good moments.

McDonald’s jako symbol popkultury

McDonald’s to marka, którą znają chyba wszyscy. Wierny towarzysz krótszych i dłuższych podróży. Miejsce, w którym można szybko zaspokoić głód. Charakterystyczne złote łuki zwiastują smaczne posiłki, bezpieczną żywność, fachową obsługę i zadbane restauracje.

Logo od dekad pojawia się też na dużym i małym ekranie, będąc miejscem spotkań bohaterów kultowych filmów i seriali, a także anime, programów telewizyjnych, a nawet teledysków.

Mak stał się częścią popkultury, również dzięki współpracom z artystami – zarówno światowego formatu, jak i polskimi gwiazdami.

McDonald’s wkracza na festiwale

Tego lata Złote Łuki otworzyły się na nowe. McDonald’s, chcąc budować pozytywne relacje i doświadczenia, pojawił się ze swoją specjalną strefą na Open’er Festival, który w dniach 3-6 lipca gościł w Gdyni.

Atrakcji w strefie Maka nie brakowało. Można w niej było:

  • dostać limitowane McFlurry® festiwalowe (dostępne jedynie na Open’erze!) z liofilizowaną maliną, strzelającą posypką i jedną z trzech dostępnych polew: truskawkową, czekoladową lub karmelową,
  • zdobyć festiwalowe niespodzianki dodawane do każdego zamówienia,
  • spotkać się z influencerami zaproszonymi przez markę do współpracy.

– Open’er Festival to jeden z najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Cieszymy się, że dołączyliśmy do niego, aby po raz pierwszy pojawić się na tego typu wydarzeniu. Nasze partnerstwo z Open’erem wynikło z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna. Jako marka jesteśmy otwarci na nowe. Zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji i doświadczeń, dlatego w naszej strefie festiwalowicze mieli szansę spróbować nowego produktu, zdobyć atrakcyjne niespodzianki oraz stworzyć niezapomniane chwile. Wszystko w myśl siły i obietnicy Złotych Łuków: make delicious, feel good moments easy for everyone – zaznacza Jakub Strutyński, Marketing Field Manager McDonald’s Polska.

McDonald’s blisko młodych

Jednym z nadrzędnych celów marki jest budowanie porozumienia i komunikacji z młodym pokoleniem. W tym kontekście partnerstwo McDonald’s z Open’erem nikogo nie dziwi. Jedno z najchętniej odwiedzanych muzycznych wydarzeń w Polsce od lat gości topowe brandy. Maka po prostu nie mogło wśród nich zabraknąć.

Kampania promująca obecność McDonald’s na Open’erze obejmowała spoty w mediach społecznościowych oraz publikacje na kanałach influencerów.

McDonald’s Polska dba o employee experience

Jednak Mak na Open’erze to atrakcje nie tylko dla gości strefy pod Złotymi Łukami.

Jako marka dbająca o employee experience, firma umożliwiła chętnym pracownikom pracę w zupełnie innym, nietypowym otoczeniu – w strefie marki na festiwalu. Obecność na Open’erze była dla nich zastrzykiem pozytywnej energii, szansą na poznanie gości oraz możliwością zobaczenia i usłyszenia ulubionych wykonawców na żywo.

Tekst sponsorowany McDonald’s Polska