Możliwość rozwoju międzynarodowej współpracy, dzielenie się know-how podczas konferencji i warsztatów, udział w paneuropejskich przetargach, czy konsorcjach eventowych – to i znacznie więcej oferuje BEIC, stąd też decyzja Mea Group o przystąpieniu do tej organizacji.
– Obszar działania BEIC obejmuje dziesięć krajów, które różnią się historią, kulturą, no i oczywiście doświadczeniem w kreowaniu wydarzeń. Z jednej strony mamy dojrzałe rynki np. Szwecję i Niemcy, a z drugiej, te stosunkowo młode – np. Litwę i Polskę. Na pewno wspólnym mianownikiem jest nasza ogromna kreatywność, otwartość na innowacje i chęć do współpracy, dzielenia się wiedzą. W takim gronie nie mogło zabraknąć naszej agencji. Mea Group od lat aktywnie włącza się w prace, aby polski rynek eventowy – agencje, podwykonawcy, klienci – działał w coraz bardziej profesjonalny, przejrzysty sposób. Baltic Event Industry Club też kładzie duży nacisk na kwestie związane z etyką, wytyczne dla europejskiej branży zawarł w swoim Kodeksie postępowania. Będziemy się wzajemnie wspierać w popularyzacji standardów – mówi Marta Chmielewska, prezes Mea Group.
Zobacz również
Zaangażowanie w prace BEIC jest kolejną aktywnością agencji – obok działań w ramach Stowarzyszenia Branży Eventowej i Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR – na rzecz rozwoju oraz podnoszenia profesjonalizmu branży eventowej zarówno na poziomie krajowym, jak i europejskim.