Pierwsze 180 dni tego roku: realizacje w całej Polsce oraz w Niemczech, podczas których mogły być w pełni wykorzystane nietypowe pomysły i rozwiązania Mea Group. Klienci agencji zaprosili swoich gości na spotkania z inspirującymi osobami, takimi jak np. psycholog i terapeutka Maria Rotkiel, żeglarz i olimpijczyk Mateusz Kusznierewicz, czy narciarz wysokogórski, himalaista Andrzej Bargiel. Do tego należy dodać: multimedia, taniec, jedyne w swoim rodzaju show z udziałem bębniarzy, którzy „lewitowali” nad sceną, dzięki systemowi podwieszeń w widowisku łączącym muzykę, ruch i światło, czy obrotową scenę z niespodzianką: pojazdem wyścigowym. Rewolucyjne rozwiązania scenograficzno-oświetleniowe i angażujące uczestników – przed, w trakcie i po evencie – interaktywne narzędzia to zestaw obowiązkowy podczas realizacji agencji.
Każde wydarzenie autorstwa Mea Group było jedyne w swoim rodzaju, bo zaprojektowane i zrealizowane tak, aby jak najlepiej odpowiadać celom biznesowym oraz komunikacyjnym klienta. Agencja została partnerem launchu produktów kosmetycznych, medycznych, a także z kategorii dom i wnętrze.
Zobacz również
Mea Group zadbała też o niepowtarzalną atmosferę, o wiele emocji podczas imprez targowych oraz cyklicznych spotkań motywacyjno-integracyjnych pracowników firm informatycznych, motoryzacyjnych, ubezpieczeniowych, bankowych, czy chemicznych. Wieczory spędzali oni w towarzystwie gwiazd, m.in. zespołów Enej i Kombii oraz Renaty Przemyk z Akustik Trio i zespołu Teatru Sabat.
„Pierwsza połowa roku była dla wszystkich osób z Mea Group bardzo pracowitym czasem, pełnym wyzwań, kreatywnych realizacji, ale i wielkiej satysfakcji. Wszystkie nasze eventy zostały bardzo wysoko ocenione zarówno przez gości, jak i firmy-klientów. Jesteśmy dumni, że tak doskonale w naszej pracy udaje nam się angażować wszystkie zmysły uczestników, wywoływać prawdziwe emocje” – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group.
Druga połowa br. zapowiada się co najmniej równie pracowicie. W planach są realizacje m.in. dla branży finansowej, modowej, alkoholowej, technologicznej, medycznej i ubezpieczeniowej, odwołujące się do poszczególnych zmysłów: wzroku, słuchu, dotyku, smaku i węchu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Recepta Mea Group na sukces? Tworzenie przez zespół naszej agencji jedynych w swoim rodzaju eventów, angażujących uczestników na wszystkich poziomach. Już w momencie naszej koncepcji kreatywnej bierzemy pod uwagę kluczowe dla klienta elementy, wartości, projektując wydarzenie jak najlepiej wpisujące się w jego strategię, a przy tym z szóstym zmysłem, zmysłem Mea” – mówią Magda Kozicka, dyrektor produkcji oraz Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny, Mea Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing