Mediaplus z kampanią dla Allianz Polska promującą zdalną sprzedaż ubezpieczeń

Dom mediowy Mediaplus wraz z agencją one stop shop dla e-commerce SalesTube, zrealizują dla Allianz Polska kampanię digitalową promującą sprzedaż zdalną ubezpieczeń, bez konieczności osobistego spotkania z agentem.
O autorze
1 min czytania 2020-04-23

Zmiana trybu życia społeczeństwa w ostatnich tygodniach wymusiła na wielu branżach inne podejście do oferowania usług. W branży ubezpieczeniowej sprzedaż zdalna zastąpiła bezpośrednie spotkania agentów z klientami. Allianz ruszył właśnie z kampanią, która przypomina klientom o możliwości zawarcia ubezpieczenia online przy wsparciu zaufanego agenta.

– Przy zakupie ubezpieczeń dużą rolę odgrywa możliwość skonfrontowania swoich wątpliwości z ekspertem. Dlatego dajemy naszym klientom możliwość skorzystania z bezpiecznych i kompleksowych procesów online, dzięki którym wciąż mogą liczyć na pomoc naszych agentów w wyborze najlepiej dopasowanego do nich produktu – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor market management, Allianz Polska.

Spółki Group One będą odpowiedzialne za realizację dwóch celów kampanii: budowaniu wizerunku i zasięgu komunikatu oraz efektywności prowadzonych działań. Kampania zostanie przeprowadzona w digitalu przy wykorzystaniu m.in celowanych mailingów, publikacji reklam na największych portalach w Polsce oraz reklamie internetowej, a także wysyłce SMS i maili bezpośrednio do klientów. Nowa akcja jest kontynuacją współpracy Mediaplus z Allianz Polska rozpoczętej trzy lata temu wygranym przez dom mediowy przetargiem. Kampania rusza 21 kwietnia.

Allianz w Polsce to grupa towarzystw ubezpieczeniowych oferująca rozwiązania finansowe oraz świadcząca usługi wspierające ich dystrybucję od ponad 20 lat, Firma obsługuje 1,3 miliona klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz zatrudnia ponad 4000 agentów i pośredników w całym kraju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj