Mentos wykorzystuje FOOH w kampanii „Yes To Fresh”

Mentos wykorzystuje FOOH w  kampanii „Yes To Fresh”
Marka Mentos prezentuje kampanię Yes To Fresh pod hasłem „Dodaj świeżości do codzienności". Wykorzystano w niej technologię Fake Out Of Home.
O autorze
1 min czytania 2024-07-26

Mentos przygotował kreacje wideo, którymi, w ramach kampanii „Yes To Fresh”, podzielił się w social mediach. Do stworzenia materiałów wykorzystano nowe technologie oraz efekty CGI, których efektem są wideo oparte na koncepcji Fake Out of Home (FOOH). Akcja ma na celu nie tylko promocję produktów od marki Mentos, ale również zachęca konsumentów do spojrzenia na codzienne sytuacje w świeży, nieoczywisty sposób.

Materiały łączą rzeczywistość ze światem wirtualnym. Zostały stworzone z wykorzystaniem cyfrowych efektów odświeżających rozpoznawalne obiekty w czterech polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Gdańsku. 

– Nasze najnowsze materiały z wykorzystaniem koncepcji Fake Out Of Home udowadniają, że na dobrze znane miejsca i zwykłe sytuacje można patrzeć zupełnie świeżym okiem. To idealne rozszerzenie naszej komunikacji wpisujące się w hasło „Dodaj świeżości do codzienności”, które dzięki swojemu realizmowi i lokalnemu charakterowi na pewno przyciągnie uwagę konsumentów – komentuje Michał Kasperski, Senior Brand Manager Mentos.

– Social mediowe feedy potrzebują świeżości, a tak się składa, że Mentos ma to wpisane w swoje DNA. W połączeniu tych elementów, powstał pomysł na przygotowanie imponujących, pobudzających wyobraźnie kreacji FOOH. Dodatkowo, poprzez wykorzystanie angażującego lokalnego kontekstu dla każdej z kreacji stworzyliśmy coś doskonale osadzonego w symbolice 4 polskich miast. Oto przepis na content, który nie pozostanie niezauważony – mówi Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w Havas Play.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept, strategię, a także komunikację w social mediach odpowiada agencja Havas Play. Z kolei za realizację wideo – studio produkcyjne Abra Network.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się