Mentos przygotował kreacje wideo, którymi, w ramach kampanii „Yes To Fresh”, podzielił się w social mediach. Do stworzenia materiałów wykorzystano nowe technologie oraz efekty CGI, których efektem są wideo oparte na koncepcji Fake Out of Home (FOOH). Akcja ma na celu nie tylko promocję produktów od marki Mentos, ale również zachęca konsumentów do spojrzenia na codzienne sytuacje w świeży, nieoczywisty sposób.
Materiały łączą rzeczywistość ze światem wirtualnym. Zostały stworzone z wykorzystaniem cyfrowych efektów odświeżających rozpoznawalne obiekty w czterech polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Gdańsku.
Zobacz również
– Nasze najnowsze materiały z wykorzystaniem koncepcji Fake Out Of Home udowadniają, że na dobrze znane miejsca i zwykłe sytuacje można patrzeć zupełnie świeżym okiem. To idealne rozszerzenie naszej komunikacji wpisujące się w hasło „Dodaj świeżości do codzienności”, które dzięki swojemu realizmowi i lokalnemu charakterowi na pewno przyciągnie uwagę konsumentów – komentuje Michał Kasperski, Senior Brand Manager Mentos.
– Social mediowe feedy potrzebują świeżości, a tak się składa, że Mentos ma to wpisane w swoje DNA. W połączeniu tych elementów, powstał pomysł na przygotowanie imponujących, pobudzających wyobraźnie kreacji FOOH. Dodatkowo, poprzez wykorzystanie angażującego lokalnego kontekstu dla każdej z kreacji stworzyliśmy coś doskonale osadzonego w symbolice 4 polskich miast. Oto przepis na content, który nie pozostanie niezauważony – mówi Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w Havas Play.
Za koncept, strategię, a także komunikację w social mediach odpowiada agencja Havas Play. Z kolei za realizację wideo – studio produkcyjne Abra Network.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing