TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mesdames et Messieurs, oto NowyMarketing

Mesdames et Messieurs, oto NowyMarketing
Dlaczego w Polsce tak mało pisze się o marketingu internetowym konkretnie, z pasją? Czy zawsze gdy szukamy inspiracji i mięsa skazani jesteśmy na zachodnie wydawnictwa? Czy aż tak trudno dotrzeć do ciekawej wiedzy, kampanii i ludzi? Te i parę innych pytań doprowadziło nas do dzisiejszej premiery.
O autorze
1 min czytania 2012-05-16

Mesdames et Messieurs, oto NowyMarketing. Stop nudzie, oficjalnej papce, marketingu o marketingu. Chcemy mięsa i zamierzamy Wam je dostarczyć. A przynajmniej bądźcie pewni, że spróbujemy. Mam dość czytania o nowym accouncie w choćby największej agencji, dwunastej wersji przeglądarki czy kolejnym odwołanym przetargu. Wiem, że potrzeba czegoś więcej. Szukam publikacji, które pomogą mi w pracy i realizacji zawodowych pasji. Chcę dowiedzieć się jak dobrze wydać pieniądze na promocję w sieci. Co i dlaczego się klika. Jak przyciągnąć i zatrzymać użytkownika. Interesują mnie trendy w kreacji i możliwości współczesnej technologii.

Chciałbym też uczyć się tego od najlepszych i najlepiej od razu w połączeniu z praktyczną stroną danego zagadnienia. Mam cichą nadzieję, że uda się nam namówić do dzielenia się wiedzą ludzi, którzy robią ciekawe rzeczy – marketerów, agencyjnych specjalistów, niezależnych doradców. Życzyłbym sobie, by NowyMarketing stał się miejscem, w którym każdy znajdzie dla siebie realną wartość, a jednocześnie poczuje się zobowiązany do podzielenia się własną wiedzą, doświadczeniem. Utopia? Być może, ale warto spróbować.

Zapraszamy, a sami lecimy do pracy.

PS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tak, NowyMarketing powstaje w obrębie agencji interaktywnej. Nie ma to jednak znaczenia i wypromujemy każdego autora (choćby z najbliższej konkurencji), który dostarczy czytelnikom konkretów. Ci, którzy mnie znają są spokojni, że będzie niezależnie. Upoważniam jednak wszystkich do kopnięcia mnie w tyłek, gdyby stało się inaczej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing