Mesdames et Messieurs, oto NowyMarketing

Mesdames et Messieurs, oto NowyMarketing
Dlaczego w Polsce tak mało pisze się o marketingu internetowym konkretnie, z pasją? Czy zawsze gdy szukamy inspiracji i mięsa skazani jesteśmy na zachodnie wydawnictwa? Czy aż tak trudno dotrzeć do ciekawej wiedzy, kampanii i ludzi? Te i parę innych pytań doprowadziło nas do dzisiejszej premiery.
O autorze
1 min czytania 2012-05-16

Mesdames et Messieurs, oto NowyMarketing. Stop nudzie, oficjalnej papce, marketingu o marketingu. Chcemy mięsa i zamierzamy Wam je dostarczyć. A przynajmniej bądźcie pewni, że spróbujemy. Mam dość czytania o nowym accouncie w choćby największej agencji, dwunastej wersji przeglądarki czy kolejnym odwołanym przetargu. Wiem, że potrzeba czegoś więcej. Szukam publikacji, które pomogą mi w pracy i realizacji zawodowych pasji. Chcę dowiedzieć się jak dobrze wydać pieniądze na promocję w sieci. Co i dlaczego się klika. Jak przyciągnąć i zatrzymać użytkownika. Interesują mnie trendy w kreacji i możliwości współczesnej technologii.

Chciałbym też uczyć się tego od najlepszych i najlepiej od razu w połączeniu z praktyczną stroną danego zagadnienia. Mam cichą nadzieję, że uda się nam namówić do dzielenia się wiedzą ludzi, którzy robią ciekawe rzeczy – marketerów, agencyjnych specjalistów, niezależnych doradców. Życzyłbym sobie, by NowyMarketing stał się miejscem, w którym każdy znajdzie dla siebie realną wartość, a jednocześnie poczuje się zobowiązany do podzielenia się własną wiedzą, doświadczeniem. Utopia? Być może, ale warto spróbować.

Zapraszamy, a sami lecimy do pracy.

PS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tak, NowyMarketing powstaje w obrębie agencji interaktywnej. Nie ma to jednak znaczenia i wypromujemy każdego autora (choćby z najbliższej konkurencji), który dostarczy czytelnikom konkretów. Ci, którzy mnie znają są spokojni, że będzie niezależnie. Upoważniam jednak wszystkich do kopnięcia mnie w tyłek, gdyby stało się inaczej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing