Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Męskie Granie gra eko

Męskie Granie gra eko
Trwa piętnasta edycja projektu Męskie Granie, którego sponsorem tytularnym jest grupa Żywiec. Specjalne kubki wielokrotnego użytku, zbieranie puszek aluminiowych, rekultywacja terenu imprezy – organizatorzy trasy dbają nie tylko o doskonałą zabawę, ale także o poszanowanie natury.
O autorze
1 min czytania 2024-08-09

Tegoroczne koncerty odbywają się w siedmiu miastach w całej Polsce. Jubileuszowa edycja trasy Męskie Granie rozpoczęła się 28 i 29 czerwca w Żywcu, tradycyjnie w Amfiteatrze Pod Grojcem. Gwiazdy tegorocznej Orkiestry to Daria Zawiałow, Mrozu i bracia Kacperczyk, którzy wspólnie wykonali utwór „Wolne duchy”. 

Organizatorzy zwracają także uwagę na kwestie związane z ekologią. Zachęcają uczestników do korzystania z własnych butelek z filtrem, które na terenie koncertów można uzupełnić za darmo wodą. Zadbali także o kubki wielokrotnego użytku, do których grafiki w tym roku zaprojektował Andrzej Pągowski.

– Na trasie Męskie Granie od lat używane są specjalne kubki wielokrotnego użytku. Za każdym razem opakowania są starannie czyszczone, zgodnie ze wszelkimi normami higienicznymi, a następnie wykorzystywane ponownie na kolejnej imprezie. W ten sposób zmniejszana jest liczba opadów, a co za tym idzie, redukowana jest emisja CO2 oraz zużycie wody i energii, które byłyby potrzebne do produkcji dodatkowych kubków. Podczas całej trasy nie wraca do nas jedynie ok. 2% kubków z około 120 tys. Straty spowodowane są przede wszystkim przypadkowymi nadepnięciami, złamaniami kubka lub zabieraniem go na pamiątkę – tłumaczy Dorota Nowakowska, brand managerka marki Żywiec i liderka projektu Męskie Granie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Razem z firmą Recall zbieramy też puszki aluminiowe, które po każdym koncercie oddajemy do recyklingu. Dbamy także o teren, na którym odbywają się nasze koncerty, rekultywując go po każdym wydarzeniu. To oznacza, że pozostawiamy go takim, jakim go zastaliśmy, przyjeżdżając – dodaje Nowakowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trasa Męskie Granie, eliminując plastik również w punktach gastronomicznych, pozostaje w zgodzie z duchem (niczym w tegorocznym hymnie) tych ważnych dla środowiska naturalnego trendów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Udało się nam wyeliminować plastik również w punktach gastronomicznych, w których nie używamy naczyń plastikowych (sztućce, talerzyki, słomki, itp.) – potwierdza Nowakowska.

PS Dlaczego Polacy jeżdżą na festiwale muzyczne? [BADANIE]

Serwis Biletyna.pl przeprowadził badanie dotyczące udziału Polaków w festiwalach muzycznych. Jak się okazuje, duże imprezy cieszą się podobną popularnością, co lokalne wydarzenia.