Meta uruchamia ujednolicony sposób monetyzacji treści na Facebooku

Meta uruchamia ujednolicony sposób monetyzacji treści na Facebooku
Meta ogłosiła wdrożenie Facebook Content Monetization, czyli nowego programu monetyzacji, który rozszerza możliwości zarabiania przez twórców na większą liczbę formatów treści. Na razie program dostępny jest w wersji beta.
O autorze
1 min czytania 2024-10-02

Dzięki niemu twórcy w Polsce mogą po raz pierwszy zacząć zarabiać na publikacji zdjęć i postów tekstowych na Facebooku. Autorzy otrzymają wynagrodzenie wyliczane na podstawie zaangażowania, wyświetleń i odtworzeń kwalifikujących się treści. Więcej informacji na temat działania wypłat opartych na wynikach można znaleźć TUTAJ.

Facebook Content Monetization łączy trzy istniejące już programy monetyzacji twórców: reklamy in-stream, reklamy w rolkach i bonus za wyniki – w jeden program, który pozwala zarabiać twórcom na publikacji rolek, dłuższych filmów, zdjęć i postów tekstowych.

Dotychczas konieczne było dołączanie do wielu programów, aby zarabiać na różnych formatach. Każdy program ma własną dostępność, kwalifikowalność i proces wdrażania. Dzięki Facebook Content Monetization twórcy będą mogli dołączyć tylko do jednego programu monetyzacji, aby zarabiać na wielu formatach i śledzić ich wyniki w jednym miejscu.

W tym tygodniu Meta rozpoczyna wysyłanie zaproszeń na całym świecie do miliona twórców monetyzujących już swoje treści na Facebooku, aby zachęcić ich do dołączenia do wersji beta. Więcej na temat nowej możliwości monetyzacji treści na Facebooku można przeczytać na blogu firmy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing