Nowe funkcje pozwolą małym firmom ulepszyć proces obsługi klienta oraz zwiększyć wyniki finansowe.
Wśród narzędzi znajdą się:
Zobacz również
-
Native Ad Creation – reklamy na Facebooku i Instagramie, które przekierowują do czatu w aplikacji WhatsApp, to według wielu firm najlepszy sposób na docieranie do potencjalnych klientów. Nowa funkcja pozwala na tworzenie reklam bezpośrednio w aplikacji WhatsApp Business. Dzięki temu małe firmy, które chcą pozyskiwać nowych klientów i rozwijać swoją działalność, będą mogły to zrobić szybciej;
-
Filtrowanie i pozyskiwanie kontaktów za pomocą formularzy błyskawicznych – małe i średnie biznesy będą mogły teraz pozyskiwać najbardziej wartościowe kontakty dzięki funkcji filtrowania w formularzach błyskawicznych (Lead Ads Instant Forms);
-
Elastyczność w trakcie tworzenia reklam kontaktowych – zaktualizowane formularze błyskawiczne pozwolą na przekazywanie więcej informacji o firmie za pomocą obrazów i tekstu. Potencjalni klienci po wypełnieniu formularza będą mogli pobrać wszystkie potrzebne zasoby w postaci plików PDF;
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
-
Dostęp do ekskluzywnych treści – właściciele małych i średnich firm będą mogli dzielić się materiałami z potencjalnymi klientami, którzy wypełnili formularz błyskawiczny reklamy kontaktowej. Firmy będą mogły udostępnić swoje zasoby (np. broszurę na temat usługi lub wycenę produktu) bezpośrednio w formularzu reklamy kontaktowej, bez konieczności przekierowywania na stronę internetową.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowe informacje o nowych narzędziach dla firm na platformach Meta można znaleźć tutaj.
19 maja odbędzie się również pierwsza wirtualna konferencja Conversations, podczas której właściciele firm oraz marketerzy będą mogli dowiedzieć się więcej o metodach wykorzystywania platform Meta w komunikacji z klientami. Szczegóły oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod tym linkiem.
* Źródło: Business Messaging Usage Research, Kantar. (Badanie online przeprowadzone na zlecenie firmy Meta wśród 5 504 dorosłych użytkowników Internetu w BR, MX, ID, TH, VN, UK, DE, ES, DR, IN, US), kwiecień 2022.