Napełniasz zbiornik raz – pierzesz do 20 razy!
Do 27 listopada potrwa emisja spotu reklamującego nowe pralki Bosch VarioPerfect z systemem automatycznego dozowania i-DOS. Spoty 15- i 30-sekundowe emitowane będą w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto, kampanię wspierać będzie również obecność w prasie wnętrzarskiej, kobiecej, parentingowej i podróżniczej. Do grudnia zaś potrwa kampania internetowa, zakładająca obecność na ponad 80 portalach tematycznych, bannery na największych portalach ogólnopolskich, jak również działania z zakresu eCommerce. Komunikację wspierać będą także konkursy i posty na Facebooku Bosch Home oraz aktywności PR i materiały POS w postaci naklejek i broszur wyjaśniających działanie systemu i-DOS.
Kampanię przygotowali:
Zobacz również
- spot TV: PrimeMovers Ltd.
- materiały POS: Level
- kampania internetowa: ACR Media House Sp. z o.o.