Michał Glapiński będzie wykorzystywał swoje doświadczenie do budowania jeszcze silniejszej międzynarodowej pozycji !S poprzez pozyskiwanie i obsługę kontraktów globalnych i panregionalnych. Do jego zadań będzie należało rozwijanie współpracy w ramach sieci Saatchi&Saatchi, a także bezpośrednio z klientami, z którymi !S pracuje obecnie na kilkudziesięciu rynkach. W 2014 roku, by rozszerzyć strefę wpływów i możliwość ofertowania, Interactive Solutions zdecydowała się między innymi otworzyć biura w Nowym Jorku i w Genewie.
Moim najbliższym zadaniem jest zacieśnianiewspółpracy z biurami Saatchi&Saatchi, z którymi już współpracujemy (Nowy Jork, Genewa, Moskwa i Budapeszt) i stworzenie optymalnego modelu obsługi w kolejnych. To samo dotyczy naszej regionalnej i globalnej relacji z największym bezpośrednim klientem, Procter & Gamble. Dzięki tym doświadczeniom możemy oferować optymalnie dopasowane rozwiązania z uwzględnieniem charakterystyki lokalnych rynków, a także jeszcze lepiej pracować nad regionalnymi strategiami, powiedział Michał Glapiński.
Zobacz również
Awans Michała Glapińskiego to kolejny krok na drodze tworzenia przejrzystej struktury grupy Saatchi&Saatchi w Polsce, do której należą dwie agencje: Saatchi&Saatchi i Interactive Solutions. We wrześniu br. prezesem (CEO) grupy Saatchi&Saatchi Polska został Piotr Morkowski. Do jego pierwszych decyzji należało mianowanie Patrycji Bruź-Soniewickiej dyrektor zarządzającą agencji zintegrowanej Saatchi&Saatchi. Teraz nowym liderem Interactive Solution zostaje Michał Glapiński, który na stanowisku dyrektora zarządzającego !S zastąpiMarka Palaka. O nowej roli Marka Palaka !S poinformuje wkrótce.
Michał Glapiński od początku powstania agencji Interactive Solution (!S) odgrywał w niej kluczową rolę, odpowiadając za rozwój biznesu oraz budowanie zespołu obsługującego Procter & Gamble na poziomie lokalnym i regionalnym. Ostatnio zaangażowany był również w dynamiczne poszerzanie oferty !S w obszarze eCommerce na rynkach Europy Zachodniej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell