Michał Lutostański prezesem Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii

Michał Lutostański prezesem Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii
Michał Lutostański, Strategy Business Director w Kantar Polska i adiunkt w Zakładzie Marketingu Wartości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, stanął na czele zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii. Poprzednio organizacją kierowała Anna Karczmarczuk (IPSOS Polska).
O autorze
1 min czytania 2024-07-05

Podczas Walnego Zebrania Członków Towarzystwo postanowiło zmienić nazwę na bardziej inkluzywną z Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii na Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii.  

Na dwuletnią kadencję wybrany został nowy zarząd PTBRiO. Na jego czele stanął dr Michał Lutostański (Kantar Polska, SGH). Wiceprezeską zarządu została Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants). Do zarządu powołano: Aleksandrę Gębarowską (NielsenIQ), Marcina Hinza (OpinionWay), Martę Łojewską (Danone) i Adama Polasza (Delikatesy Badawcze).

– PTBRiO to wyjątkowe towarzystwo łączące osoby z bardzo różnych firm, które zajmują się insightami, innowacjami oraz wiedzą o społeczeństwie, rynku, konsumentach i konsumentkach. Planujemy kontynuować strategię tworzenia inkluzywnego środowiska, dbając równocześnie o prestiż zawodów związanych z danymi i wnioskowaniem – mówi dr Michał Lutostański, prezes PTBRiO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lutostański z branżą badawczą związany jest od 2008 roku. Pracował w agencjach badawczych: CBOS, TNS OBOP, TNS Polska, 4P Research Mix, MillwardBrown, Kantar Polska. Na SGH wykłada marketing, marketing of places i customer behavior. Jest doktorem nauk społecznych z zakresu socjologii, absolwentem 25-lecia Uniwersytetu SWPS w kategorii Biznes. 

W 2023 roku znalazł się na opublikowanej przez ESOMAR liście Insight250 – wyróżniającej pionierów i innowatorów branż opartych na danych z całego świata. Prelegent TEDx. Jest współautorem książek: „Data driven decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, „Modern leisure society – consumer behavior” oraz „O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Nie bądź boomerem, zrozum, że…”: 40 slajdów z Insummit Youth’24 [RELACJA]

12 kwietnia uczestnicy Insummit Youth’24 mogli zobaczyć 50 wystąpień o młodych pokoleniach. Poznaj kilka wniosków i insightów z konferencji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się