Michał Sadowski przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019

Michał Sadowski przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019
Które słowo można uznać za marketingowe słowo roku 2019? Swoimi propozycjami podzielił się Michał Sadowski, CEO, Brand24.
O autorze
1 min czytania 2019-12-19

Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.

Swoje propozycje przedstawia Michał Sadowski, CEO, Brand24.

Tik Tok – prawdziwe zasięgowe el dorado, na którym w ciągu 3-4 lat będą wszyscy. Po przebiciu się przez pierwsze, domyślne rekomendacje platformy – dodając do śledzenia kilka osób z segmentu naszych zainteresowań, serwis zmienia się o 180 stopni i daje konkretną wartość.

Prywatność – w kontekście skandali politycznych w Ameryce, portale społecznościowe wykonują dość nagłe ruchy, czy wręcz czystki, co ma mocny wpływ na krajobraz możliwości marketingowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

LinkedIn video – wiem, brzmi to bardzo dziwnie, ale zasięgi i zaangażowanie, jakie aktualnie oferuje LinkedIn video to absolutny top wśród wszystkich dostępnych portali.

A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dziękujemy!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się