Michał Szaniecki dołączył do Volkswagen Group Polska w 2016 roku, obejmując stanowisko dyrektora marketingu marki Volkswagen Group Polska.
Jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań dla marki. Zespół kierowany przez Michała Szanieckiego jest odpowiedzialny za największy wzrost w rankingu wizerunku marki oraz jej rozważania po 2015 roku. Wdrożył również unikatowy w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformę umożliwiającą klientowi zapoznanie się z produktem online.
Zobacz również
Michał Szaniecki jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w obszarach marketingu i sprzedaży. W swojej karierze związany był m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Swoje zadania realizował zarówno w ramach struktur krajowych, jak i międzynarodowych.
Tomasz Życki przez 6 lat pełnił funkcję dyrektora marki Seat. Wraz zespołem ponownie wprowadził Seata na rynek polski, zbudował nowy wizerunek marki oraz pozwolił jej wyraźnie zwiększać udział w runku. Tomasz Życki kończy współpracę z Volkswagen Group Polska.
Zmiany personalne w Volkswagen Group Polska wejdą w życie 1 października 2018 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing