Pandemia koronawirusa zbiera coraz większe żniwa na całym świecie. Każdego dnia odwoływane są najważniejsze międzynarodowe wydarzenia – w przypadku branży sportowej są to np. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, które miały się odbyć w tym roku, a zostały przełożone na 2021 rok. Natomiast jeśli chodzi o branżę reklamową to i w tym przypadku nastąpiły pewne zmiany.
Mowa tu dokładniej o festiwalu Cannes Lions, w którym nagradzane są najbardziej kreatywne kampanie reklamowe z całego świata. Początkowo wydarzenie miało odbyć się w czerwcu br., jednak w związku z rozwojem pandemii koronawirusa organizatorzy podjęli decyzję o przeniesieniu eventu na październik.
Zobacz również
-
#PolecajkiNM cz. 50: podręcznik „Foresight Edu”, raport Bite Back, podcast „Eye on AI”
-
Marketing internetowy, czyli jak konkurować z dużymi graczami w czasach kryzysu
-
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”
Nowe terminy zgłoszeń i obrad jury zostaną wkrótce na nowo ogłoszone. W planach jest także wydłużenie tych terminów.
PS
Epidemia koronawirusa długofalowo zachwieje gospodarką i rynkami, a branża reklamowa outdoor szczególnie to odczuje. Online powinien długofalowo wyjść na plus, choć będzie ciężko. Już teraz widać, że konsekwencje epidemii będą dla branży bardzo poważne.
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku nagrodę Grand Prix podczas Cannes Lions 2019 otrzymała agencja VMLY&R Warsaw za akcję „Ostatni Twój Weekend”. Zachęcamy też do sprawdzenia innych kampanii, które otrzymały prestiżową statuetkę.