Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions z powodu koronawirusa został przełożony

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions z powodu koronawirusa został przełożony
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions poinformowali, że z uwagi na rozprzestrzeniającą się epidemię koronawirusa wydarzenie zostanie przełożone – z czerwca na październik.
O autorze
1 min czytania 2020-03-19

Pandemia koronawirusa zbiera coraz większe żniwa na całym świecie. Każdego dnia odwoływane są najważniejsze międzynarodowe wydarzenia – w przypadku branży sportowej są to np. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, które miały się odbyć w tym roku, a zostały przełożone na 2021 rok. Natomiast jeśli chodzi o branżę reklamową to i w tym przypadku nastąpiły pewne zmiany.

Mowa tu dokładniej o festiwalu Cannes Lions, w którym nagradzane są najbardziej kreatywne kampanie reklamowe z całego świata. Początkowo wydarzenie miało odbyć się w czerwcu br., jednak w związku z rozwojem pandemii koronawirusa organizatorzy podjęli decyzję o przeniesieniu eventu na październik. 

Nowe terminy zgłoszeń i obrad jury zostaną wkrótce na nowo ogłoszone. W planach jest także wydłużenie tych terminów.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Epidemia koronawirusa długofalowo zachwieje gospodarką i rynkami, a branża reklamowa outdoor szczególnie to odczuje. Online powinien długofalowo wyjść na plus, choć będzie ciężko. Już teraz widać, że konsekwencje epidemii będą dla branży bardzo poważne.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ubiegłym roku nagrodę Grand Prix podczas Cannes Lions 2019 otrzymała agencja VMLY&R Warsaw za akcję „Ostatni Twój Weekend”. Zachęcamy też do sprawdzenia innych kampanii, które otrzymały prestiżową statuetkę. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się