Pandemia koronawirusa zbiera coraz większe żniwa na całym świecie. Każdego dnia odwoływane są najważniejsze międzynarodowe wydarzenia – w przypadku branży sportowej są to np. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, które miały się odbyć w tym roku, a zostały przełożone na 2021 rok. Natomiast jeśli chodzi o branżę reklamową to i w tym przypadku nastąpiły pewne zmiany.
Mowa tu dokładniej o festiwalu Cannes Lions, w którym nagradzane są najbardziej kreatywne kampanie reklamowe z całego świata. Początkowo wydarzenie miało odbyć się w czerwcu br., jednak w związku z rozwojem pandemii koronawirusa organizatorzy podjęli decyzję o przeniesieniu eventu na październik.
Zobacz również
Nowe terminy zgłoszeń i obrad jury zostaną wkrótce na nowo ogłoszone. W planach jest także wydłużenie tych terminów.
PS
Epidemia koronawirusa długofalowo zachwieje gospodarką i rynkami, a branża reklamowa outdoor szczególnie to odczuje. Online powinien długofalowo wyjść na plus, choć będzie ciężko. Już teraz widać, że konsekwencje epidemii będą dla branży bardzo poważne.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku nagrodę Grand Prix podczas Cannes Lions 2019 otrzymała agencja VMLY&R Warsaw za akcję „Ostatni Twój Weekend”. Zachęcamy też do sprawdzenia innych kampanii, które otrzymały prestiżową statuetkę.