Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Miejski street art w stolicy: Warszawa z lotu ptaka na graffiti

Od 23 lipca na warszawskich bulwarach wiślanych podziwiać można graffiti 3D, przedstawiające stolicę z nietypowej perspektywy. Projekt powstał w ramach kampanii promocyjnej programu „Polska z góry” stacji Planete+.
O autorze
1 min czytania 2018-07-30

Pałac Kultury i Nauki, Sala kongresowa, Wisła i Most Poniatowskiego na jednym planie – Planete+ przygotowało niestandardową atrakcję dla widzów programu „Polska z góry”, zamieszkujących Warszawę. W ramach akcji specjalnej na jednym z najpopularniejszych miejskich deptaków, konkretnie na Bulwarze S. Grzymały-Siedleckiego, pojawiły się grafiki w formie graffiti 3D. Malunek został zaprojektowany jako obraz-iluzja, który oglądany z odpowiedniej perspektywy, pozwoli zobaczyć Warszawę z lotu ptaka. Styl graffiti nawiązuje do konceptu całego programu, w którym pokazywane są najpiękniejsze lokacje w Polsce, sfilmowane z góry, przy pomocy drona.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt został zrealizowany w Dzielnicy Wisła we współpracy z Biurem Marketingu Miasta m.st. Warszawy. Grafikę wykonała firma Ideamo, zajmująca się profesjonalnie malowaniem artystycznym.

„Polska z góry” to serial dokumentalny cieszący się dużą popularnością na antenie stacji. Pierwszy sezon serii okazał się hitem oglądalności na antenie Planete+. Najchętniej oglądany odcinek zgromadził przed telewizorami ponad 100 000 osób. Program łączy walory rozrywkowe z edukacyjnymi. Podstawą koncepcji kreatywnej jest chęć ukazania inspirujących, ciekawych miejsc w Polsce, o których Polacy mało wiedzą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się